همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

دعوت به همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد


((فراخوان شناسائی  و دعوت به همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد ))

فروردین ماه 1391

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ،درمانی مشهد  در نظر دارد جهت واحد های تابعه خود ، افراد  واجد شرایط رشته های  ذیل را از طریق فرا خوان، شناسائی و با درنظر گرفتن اولویتهای  مربوطه و درصورت نیاز بعد از برگزاری آزمون یا مصاحبه تخصصی و تائید صلاحیت عمومی  توسط هسته گزینش دانشگاه و همچنین با در نظر گرفتن شرایط ذیل، بصورت قرارداد تبصره 3 ماده 2 آئین نامه اداری ، استخدامی و تشکیلاتی اعضای غیر هیئت علمی  دعوت به همکاری نماید


تذکرات

1-  با توجه به اینکه فراخوان  منتشره به منزله شناسائی متقاضیان میباشد بدیهی است ثبت نام در این فراخوان هیچ گونه تعهدی را جهت به کار گیری برای دانشگاه ایجاد نمی نماید لذا در صورت نیاز بعد از طی مراحل قانونی  از بین متقاضیان و با عنایت به مفاد فراخوان ،دعوت به همکاری صورت می پذیرد . خواهشمند است مفاد فراخوان را حتماً و تماماًً مطالعه و سپس نسبت به ثبت نام اقدام نمایند .

2- در صورت دعوت به همکاری  نیروهای دعوت شده به هیچ وجه ممکن امکان انتقال  یا جابجائی ندارند لذا حتما در انتخاب شهر  محل درخواست دقت لازم را مبذول دارید.

3- پیشنهاد می گرددبا توجه به اینکه امکان نقل و انتقال برای متقاضیان پذیرفته شده به صورت تبصره 3 ماده 2 میسر نمیباشد، شرکت کنندگان افراد بومی  یا ساکن شهر مورد درخواست باشند.

4- دانشگاه  میتواند از بین ثبت نام کنندگان صرفاً در رشته هایی که مورد نیاز میباشد دعوت به همکاری نماید.

5- انعقاد قرار داد یکساله میباشد و درصورت کسب حد نصاب نمره ارزشیابی و نیاز واحد قرارداد تمدید خواهد شد .

6- درصورتی که برای رشته ها  یا رشته ای مصاحبه  علاوه برآزمون ، یا بدون آزمون  در نظر گرفته شود از طریق سایت اطلاع  رسانی خواهد شد .

 

فهرست مشاغل مورد نیاز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد