همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

هنرنمایی در دسکتاپ


هنرنمایی در دسکتاپ
دوست دارید آیکون‌های دسکتاپ رایانه‌تان را به صورت اشکالی زیبا و منظم در کنار یکدیگر قرار دهید؟ به‌نظرتان آنقدر هنرمند هستید و صبر و حوصله دارید تا آیکون‌ها را به‌شکل یک قلب یا ستاره درآورید؟

نرم‌افزار Desktop Icon Toy به شما این امکان را می‌دهد تا بدون صبر و حوصله و در مدت زمانی بسیار کوتاه، به زیباترین حالت‌های ممکن آیکون‌های دسکتاپ را در کنار یکدیگر چیده و اشکال زیبایی را از آنها ایجاد کنید. به‌کمک این نرم‌افزار مدیریت بسیار کاملی روی آیکون‌ها و چگونگی نمایش آنها در ویندوز در اختیار شما قرار می‌گیرد.

برخی امکانات این نرم‌افزار عبارت است از: ذخیره محل قرارگیری آیکون‌ها، پشتیبانی از حرکت‌های ماوس برای مرتب‌سازی آیکون‌ها، اعمال افکت‌های انیمیشنی روی آیکون‌ها از جمله افکت حرکت آیکون هنگام قرارگیری ماوس روی آن، حذف متن مرتبط با هر آیکون و نمایش آن هنگام حرکت ماوس روی آن، نمایش یا عدم نمایش آیکون‌ها روی دسکتاپ، قفل کردن محل آیکون‌ها روی دسکتاپ جهت جلوگیری از جابه‌جایی احتمالی آنها، تغییر رنگ متون مرتبط با آیکون‌ها، تغییر اندازه آیکون‌ها و...

نرم‌افزار فوق در هر دو نسخه سیستم‌عامل ویندوز 32 و 64 بیت قابل استفاده است و با مراجعه به لینک‌های زیر می‌توانید نسخه مربوط به سیستم‌عامل رایانه خود را به‌صورت رایگان با محدودیت استفاده به مدت 14 روز دانلود کنید:

32-bit: http://www.idesksoft.com/DesktopIconToy.exe

64-bit: http://www.idesksoft.com/DesktopIconToyX64.exe


منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد