همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

جذب کادر مامایی از طریق کنکور


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبرداد:
جذب کادر مامایی از طریق کنکور
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز اعلام کرد: با مصوبه وزارت بهداشت برای تأمین کادر مامایی شهرستان‌ها از طریق کنکور نیروهای بومی را گزینش می کنیم.
به گزارش ایسنا، دکتر رئیسیان تصریح کرد: با مصوبه وزارت بهداشت و جلب نظر وزیر بهداشت برای تأمین کادر مامایی، پرستاری و سایر رشته هایی که کمبود نیرو داریم، این نیروها را امسال از طریق کنکور سراسری بصورت بومی هر شهرستانی گزینش می شوند و در همان شهرستان محل زندگی مشغول به کار خواهند شد.
وی با بیان این مطلب که در زمینه شاخص‌های سلامت مادران ارتقای چشمگیری داشته‌ایم، افزود: توانسته‌ایم شاخص مرگ ومیر مادران باردار را از 36 در هزار به 15 مورد در سال گذشته برسانیم که این عدد شاخص جهانی است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز افزود: باید تلاش کنیم این شاخص را حفظ کنیم و حتی در ادامه آن را کاهش دهیم که این امر جز با کمک و تلاش و دقت شما ماماها امکان پذیر نیست.
وی گفت: از جمله اقدامات انجام شده برای رفاه هر چه بیشتر ماماها می توان به افزایش تعداد آنها در مراکز بیمارستانی و همچنین پرداخت و اصلاح کارانه ها اشاره کرد.
دکتر رئیسیان در پایان گفت: یکی از برنامه های مهم امسال دانشگاه جدی گرفتن طرح ماما در بیمارستان‌ها و سایر مراکز است که بر طبق آن دانشجویان مامایی که فارغ التحصیل می شوند این طرح را بصورت اجباری در بیمارستان‌ها می‌گذرانند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد