همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

برنامه‌ای برای جذب هیات علمی با مدرک فوق‌لیسانس نداریم


رئیس دانشگاه آزاد زنجان:
برنامه‌ای برای جذب هیات علمی با مدرک فوق‌لیسانس نداریم
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت: توجه به مسائل فرهنگی و ارتقاء اخلاقیات، اولویت امروز دانشگاه آزاد اسلامی است.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، "اصغر پرتوی" در آیین پاسداشت مقام معلم و استاد در جمع اساتید دانشگاه آزاد اسلامی زنجان افزود: نگاه مجموعه مدیریتی در دانشگاه آزاد اسلامی عجین کردن سه مقوله فرهنگ، آموزش و پژوهش است. اساتید به عنوان فرهیختگان جامعه هستند و انتظار این است که از این فرهیختگی در جامعه به نحو مطلوب استفاده شود.
وی با اشاره به نامگذاری 12 اردیبهشت سال‌روز شهادت استاد مطهری به عنوان روز معلم و توجه به جنبه‌های شخصیتی استاد مطهری، تصریح کرد: استاد مطهری یکی از شخصیت‌های جامع و اثرگذار دوران معاصر بود، جامعیت و اثرگذاری استاد مطهری ناشی از دو موضوع جامعیت علمی ایشان و از سوی دیگر دغدغه‌های مشکلات اجتماعی است. شهید مطهری علاوه بر دستیابی به علوم و مکتب روز به جامعیت علمی رسیده بود و با استفاده از این جامعیت در پی حل مشکلات اجتماعی جامعه بود.
وی اظهار کرد: اساتید و معلمان جامعه با استفاده از اندیشه‌های استاد مطهری باید در جهت رفع مشکلات جامعه گام بر دارند.
وی عدالت و انصاف و نظم را از ویژگی‌های اساتید و معلمان برشمرد و گفت: ارزش معلمی در منصف بودن، عادل بودن و منظم بودن است. محبوبیت و شرافت معلمی در سایه کار و تلاش و زحمت و نظم به دست می‌آید، برای نیل به اهداف و آرمان‌های والای معلمی باید بیش از پیش تلاش کنیم.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با اشاره به جذب هیأت علمی، افزود: سیاست و دغدغه اصلی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان جذب هیأت علمی بوده و این دانشگاه از همه پتانسیل‌های بومی استفاده کرده است و بومی‌گزینی با حفظ شرایط اجرا می‌شود.
وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی زنجان در همه گروه‌ها و رشته‌ها دکترا و یا دانشجوی دوره دکترا جذب می‌کند و هیچ برنامه‌ای برای جذب فوق‌لیسانس نداریم.
این مقام مسئول در دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص حمایت از دانشجویان ممتاز، مخترع و مبتکر، یادآور شد: از دانشجویان ممتاز، مبتکر و مخترع حمایت می‌کنیم و حمایت از این گونه دانشجویان جزو سیاست‌های واحد زنجان است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان با اشاره به اهمیت نظارت و ارزیابی در دانشگاه‌ها، گفت: نظارت بر امور یکی از اصول درست در فرآیند مدیریت است، نظارت سبب پویایی سیستم و افزایش کیفیت می‌شود.
گفتنی است، در پایان این مراسم از اساتید برگزیده پنج دانشکده و فعالان عرصه فرهنگی با اهداء لوح و هدایا تجلیل به عمل آمد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد