همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

تسهیلات کسر خدمت سربازی برای دانشجویان علوم ارتباطات


تسهیلات کسر خدمت سربازی برای دانشجویان علوم ارتباطات
رئیس دانشکده علوم اجتماعی و ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی از کسر خدمت دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترای رشته ارتباطات این دانشگاه در قالب طرح همکاران تحقیقاتی نیروهای مسلح خبر داد.
جعفر هزار جریبی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در راستای حمایت از کار و سرمایه ایرانی، ستاد نیروهای مسلح تسهیلاتی را برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترای رشته ارتباطات لحاظ کرد.
وی ادامه داد: دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترای رشته ارتباطات که طرح تحقیقاتی و یا پایان‌نامه آنها مرتبط با نیروهای مسلح باشد از کسر خدمت برخوردار می شوند.
 رئیس دانشکده علوم اجتماعی و ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه میزان کسر خدمت توسط ستاد نیروهای مسلح مشخص می شود، خاطر نشان کرد: میزان این کسری خدمت بسته به نوع طرح، اثرگذاری و مفید بودن آن متفاوت خواهد بود.
وی بابیان اینکه تمام دانشجویان ارتباطات می توانند از این تسهیلات استفاده کنند، یادآورشد: دانشجویان کارشناسی ارشد می توانند پایان نامه و دانشجویان دکترای ارتباطات می توانند رساله خود را در راستای طرح های تحقیقاتی مورد نیاز ستاد نیروهای مسلح انجام دهند و دیگر دانشجویان هم می توانند با ارایه طرح تحقیقاتی مرتبط با نیروهای مسلح از تسهیلات کسر خدمت بهره مند شوند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد