همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

تثبیت اشتغال با بهسازی واحدهای کشاورزی


استاندار اردبیل تاکید کرد
تثبیت اشتغال با بهسازی واحدهای کشاورزی
استاندار اردبیل بر تثبیت اشتغال و تولید ملی با بهسازی و نوسازی واحدهای کشاورزی تاکید کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری صبح امروز در جلسه کارگروه توسعه کشاورزی استان اردبیل اظهار داشت: این بهسازی باید در راستای تجهیز گلخانه، واحدهای دامداری و پرورش ماهی اتفاق بیفتد و در این راستا پرداخت تسهیلات نیز با انجام کارشناسی‌های دقیق صورت گرفته و اعتبار مورد نیاز تزریق شود.
وی با بیان اینکه در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی پشتیبانی‌های دولت از توسعه بخش کشاورزی استان اردبیل تسریع می‌شود، افزود: کمیته‌ای متشکل از استانداری، جهاد کشاورزی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای بررسی وضعیت طرح‌های کشاورزی متقاضی تسهیلات اقدام می‌کنند.
این مسئول در ادامه بر انجام کارشناسی‌های مناسب و دقیق برای ارائه تسهیلات به طرح‌های توسعه‌ای کشاورزی استان اردبیل تاکید کرد.
استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود اشتغالزایی در بخش صنایع دستی را ضروری دانست و گفت: منابع عظیمی از مواد خام رشته‌های مختلف صنایع دستی در کشور و استان اردبیل وجود دارد که باید توسط هنرمندان این حوزه فرآوری و مورد استفاده قرار بگیرد.
صابری ادامه داد: این اقدام علاوه بر افزایش تولیدات داخلی به ایجاد اشتغال در جامعه نیز کمک کرده و رونق اقتصادی و تولیدی را به دنبال خواهد داشت.
این مسئول با استقبال از طرح آموزش تراش سنگ‌های قیمتی بر تشکیل کلاس‌های آموزشی در این رشته در مرکز آموزش فنی و حرفه ای استان تاکید کرد.
وی ابراز داشت: تسهیلات و فضای آموزشی مناسبی در اختیار مجری طرح قرار گرفته و افراد متقاضی برای آموزش در این رشته وارد می‌شوند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه طرح‌های گلخانه پرورش گل رز، تراش سنگ‌های قیمتی و چند طرح اقتصادی و کشاورزی در مناطق مختلف استان اردبیل مورد بررسی قرار گرفت.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد