همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

به نقل از همیار آنلاین زمان آزمون مخابرات به تعویق افتاد

به گزارش hamyaronline.ir

آزمون مخابرات بعد از ماه رمضان برگزار می شود + اطلاعات تکمیلی

به گفته مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، آزمون جذب نیرو در شرکت مخابرات ایران 10 شهریورماه برگزار می‌شود.

 

نود آی سی تی -  داوود زارعیان، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران با اعلام این خبر گفت: داوطلبان می‌توانند از تاریخ 23 تا 26 مرداد ماه از طریق سایت مخابرات برای دریافت کارت ورود به آزمون اقدام کنند.

وی افزود:‌ با توجه به نزدیکی ماه مبارک رمضان و به جهت رفاه حال داوطلبان محترم، زمان برگزاری آزمون استخدامی این شرکت روز جمعه 10 شهریور ماه ساعت 9 صبح تعیین شده است و داوطلبان می‌توانند کارت ورود به جلسه را از ساعت 9 صبح روز دوشنبه 23 مردادماه لغایت 9 صبح پنج شنبه 26 مردادماه از طریق سامانه ثبت نام این شرکت به نشانی www.tci.ir دریافت کنند . بدیهی است ارایه پرینت کارت، برای ورود به جلسه آزمون الزامی است.

مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران بیان کرد:‌ اطلاعات مربوط به زمان و مکان آزمون به طور دقیق در کارت‌های داوطلبان قید خواهد شد.

زارعیان بیان کرد: سامانه ثبت نام این شرکت از تاریخ 7 تیرماه تا ساعت 9 صبح چهارشنبه 14 تیرماه جهت ویرایش مشخصات و پرداخت هزینه باز است و داوطلبان می‌توانند نسبت به اصلاح مشخصات اقدام کنند.

وی در پاسخ به این سوال که تعداد زیادی از داوطلبان به دلیل نامشخص بودن مکان شرکت ارتباطات سیار ایران و املاک اقدام به ثبت نام کرده‌اند و حال با توجه به اینکه محل این عناوین شغلی در تهران است، داوطلبان خواستار تغییر عنوان شغلی هستند گفت: از همان ابتدای ثبت نام در فرم‌های ثبت نامی نیز تاکید کرده بودیم که داوطلبان نسبت به انتخاب شهرها و عناوین شغلی دقت لازم را داشته باشند، اما در عین حال با توجه به این خواسته داوطلبان این موضوع را به صورت ویژه پیگیری خواهیم کرد.

 

شرکت در آزمون فقط در شهر محل خدمت انتخاب شده

وی در خصوص امکان شرکت در آزمون در شهری که متقاضیان حضور دارند، گفت:‌ تمامی متقاضیان باید در شهری که عنوان شغلی را انتخاب کرده‌اند برای شرکت در جلسه آزمون حاضر شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد