همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

» آشنایی بیشتر با سام بانک پارسیان


مشتریان بانک پارسیان می توانند، در سامانه امتیازی مشتریان  در دو بخش سپرده ها و بانکداری الکترونیک امتیاز کسب نمایند، امتیازات در پایان هر ماه به روز رسانی می شود و   امتیاز محاسبه شده ماه گذشته از پنجم ماه بعد قابل مشاهده است. مشتریان  با مراجعه به سامانه سام و ورود به بخش امتیاز من و یا مراجعه به شعب بانک پارسیان می توانند از امتیاز خود مطلع شوند.
تاریخ مبنای محاسبات اول تیرماه 1391 می باشد.  تنها در صورتی که مشتریان  حد نصاب  100 امتیاز را کسب نموده  باشند مشمول دریافت جایزه می گردند. اعطای جوایز، 4 بار در سال انجام می پذیرد. در بخش بانکداری الکترونیک مشتریان به ازاء کسب 100 امتیاز، جایزه نقدی 500،000 ریالی و در بخش سپرده ها مشتریان به ازاء کسب 100 امتیاز جایزه نقدی 100،000 ریالی دریافت خواهند نمود.
واریز جوایز در پایان هر فصل( چهار بار درسال) به حساب مشتریانی که حدنصاب لازم را کسب نموده باشند صورت می گیرد.
نحوه محاسبه امتیازدر بخش سپرده های بلند مدت ریالی و کوتاه مدت ویژه:
برای مشاهده امتیاز تعلق گرفته به سپرده ها می توانید به بخش نحوه امتیازدهی مراجعه نمایید. امتیاز در این بخش بر اساس مدت و مبلغ سپرده و سهم الشرکه مشتری در هر ماه محاسبه می گردد. امتیاز بخش سپرده ها به سپرده های مفتوحه و تمدیدی بعد از تاریخ یکم تیرماه 1391 تعلق می گیرد.
نحوه محاسبه امتیاز در بخش بانکداری الکترونیکی:
1- پرداخت هر قبض از درگاه های پارسیان توسط کارت نقدی پارسیان دارای یک امتیاز است. سقف امتیاز قابل کسب از این طریق، پنج امتیاز در هر ماه می باشد.
2- به ازای هر 500،000 ریال خرید اینترنتی توسط کارت نقدی پارسیان، 0.5 امتیاز با سقف 5 امتیاز در ماه تخصیص می یابد.
3-به ازای هر 500،000 ریال خرید از پایانه های فروش ( کارت نقدی پارسیان بر روی پایانه های فروش پارسیان) یک امتیاز با سقف 10 امتیاز در ماه به مشتری تعلق می گیرد.
4-هر چک برگشتی دارای دو امتیاز منفی می باشد.
***مشتریان دارای چک با وضعیت برگشتی رفع سوء اثر نشده مشمول دریافت جایزه نمی باشند.
***مشتریان می توانند در بخش امتیاز من، سپرده واریز جایزه خود را انتخاب نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد