همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

زمان برگزاری آزمون استخدامی شهرداری‌ها اعلام شد


توسط مسئول کمیته این آزمون
زمان برگزاری آزمون استخدامی شهرداری‌ها اعلام شد
مسئول کمیته آزمون استخدامی شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت:‌ آزمون استخدامی شهرداری‌ها در ۷ استان کشــور، ۲۸ مهر برگزار می‌شود.
 محسن کوشش‌تبار در گفت‌وگو با فارس درباره زمان آزمون استخدامی شهرداری‌های 7 استان کشور اظهار داشت:‌ ثبت‌نام کنندگان و داوطلبان می‌توانند نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود به سایت sanjesh.org مراجعه کنند.
وی با اشاره به اینکه آزمون استخدامی شهرداری‌ها در 28 مهر و به صورت همزمان در 7 استان کشور برگزار می‌شود گفت:‌برگزارکنندگان اصلی این آزمون سازمان سنجش است .
کوشش‌تبار درباره 7 استانی که آزمون‌های استخدام در آن برگزار می‌شود بیان داشت:‌ در استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، سمنان، گلستان، قم، کرمان، مرکزی و سازمان آتش‌نشانی البرز این آزمون برگزار می‌شود.
مسئول کمیته آزمون استخدامی شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیـــاری‌های کشور یادآور شد: آزمون‌های این استخدام در حوزه‌هـــــای فنی و عمرانی و شهرسازی، ایمنی شهرها، آتش‌نشانی و پست‌های خدمات شهری است.
وی درباره سهمیه فرزندان شاهد و ایثارگر و معلولان در این استخدام بیان داشت: سهمیه فرزندان شاهد و ایثارگر 25 درصد،‌سهمیه معلولان 3 درصد و 5 درصد نیز سهمیه خانواده‌های ایثارگران در آزمون استخدامی شهرداری‌ها است.
کوشش‌تبار گفت:‌ در این آزمون که در 7 استان کشور برگزار می‌شود 130 شهر نیز شرکت می‌کنند.
مسئول کمیته آزمون استخدامی شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با بیان اینکه حدود 75 هزار نفر در این آزمون‌ها شرکت می‌کنند بیان داشت:‌ از این تعداد حدود 2هزار نفر در 130 شهر استخدام می‌شوند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد