همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

برگزاری بیست و هفتمین جلسه شورای مرکزی نظام مهندسی کشاورزی


بیست و هفتمین جلسه شورای مرکزی برگزار شد   

بیست و هفتمین جلسه شورای مرکزی با حضور اکثریت اعضاء، دوشنبه سوم مهرماه در محل سالن کنفرانس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور، رئیس سازمان مرکزی ضمن خوش آمدگویی و تبریک بمناسبت میلاد با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) و هفته دفاع مقدس گزارشی از اقدامات سازمان ارائه نمود.
بنابراین گزارش، در اولین دستور جلسه، مصادیق انضباطی و موارد خلاف شئون صنفی و حرفه ای اعضای سازمان مورد بررسی و پس از اصلاح بندهای 21، 22، 23، 27، 30 و 31 و حذف بندهای 17، 28 و 29 به تصویب رسید.
براساس این گزارش، بررسی مصادیق تخلف صنفی و حرفه ای اعضای سازمان شاغل در فعالیتهای گیاهپزشکی دستور بعدی جلسه شورای مرکزی بود که به جهت ماهیت فنی و تخصصی موضوع، مقرر شد از کمیته تخصصی مربوطه با حضور تعدادی از اعضای شورا و کارشناسان ذی ربط بررسی و در صورت تائید به عنوان مصوبه شورا تلقی گردد.
در ادامه جلسه مدیر دفتر بازرسی، تفاوت نظارت و هماهنگی امور استانهای سازمان مرکزی، گزارش مبسوطی را در خصوص تغییرات صورت گرفته در سطح روسای سازمان های استانها ارائه و مقرر شد در جلسه بعدی پس از بحث و تبادل نظر تصمیمات مقتضی اتخاذ گردد.
گفتنی است، مقرر گردید در جلسات بعدی شورا یکی از روسای استانها گزارش عملکرد و دیدگاههای خود را به جلسه ارائه نماید.
در آخرین مصوبه بیست و هفتمین جلسه شورای مرکزی، صدور مجوز انتشار خبرنامه داخلی سازمان استان یزد به تصویب رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد