همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

قانون استخدام ناظرین بخش کشاورزی اجرایی نشد

برای دریافت اخبار این بخش و اخبار مرتبط با کشاورزی ،آدرس ایمیل خود را از قسمت بالای سایت-قسمت تماس با من ثبت کنید حتما قید کنید برای دریافت استخدامی های کشاورزی

قانون استخدام ناظرین بخش کشاورزی اجرایی نشد
با توجه به تصویب قانون استخدام ناظرین بخش کشاورزی،‌هنوز این قانون اجرایی نشده است.
حیدر محمدیان مهندس ناظر بخش کشاورزی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: طرح خوب ناظرین بخش کشاورزی از سال 1380 آغاز شد و حدود 5 سال بدون بیمه و مزایا مشغول نظارت بر امور کشاورزی کشور بودیم که اعلام شد ناظرین بخش کشاورزی باید در قالب شرکت‌های خدمات فنی مهندسی کار کنند.
وی با اشاره به اینکه از آبان‌ماه سال 1386 با تاسیس شرکت خدمات فنی مهندسی به کار خود ادامه داد تصریح کرد: با مهندسین ناظر بخش کشاورزی برای یکسال زراعی قرارداد بسته شده که طی آن باید مبلغ 2 میلیون و 250 هزار تومان به هر مهندس ناظر پرداخت شود این در حالی است که 33 درصد از کل مبلغ قرارداد بابت مواردی نظیر مالیات بیمه و ... کسر و مابقی حدود یک میلیون و 700 هزار تومان آخر سال زراعی به مهندسین ناظر پرداخت می‌شود.
محمدیان با بیان اینکه حتی هزینه رفت و آمد سوخت و ... برای مهندسین ناظر بخش کشاورزی لحاظ نشده است، خاطرنشان کرد:‌قرار بود طبق قانون 10 هزار ناظر و فارغ‌التحصیل بخش کشاورزی استخدام شوند اما به تازگی اعلام شده که در هر استان 300 نفر در بخش کشاورزی جذب شوند که عموما تحصیلات این افراد خارج از دانش کشاورزی است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد