همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

استخدام یکهزار نفر در ادارات دولتی استان مرکزی


یکهزار نفر از طریق آزمون استخدامی در ادارات دولتی استان مرکزی استخدام می شوند
ﻣﻌﺎﻭﻥ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﻭ ﻣﻨﺎﺑﻊ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺍﺳﺘﺎﻧﺪﺍری استان مرکزی گفت: یکهزار نفر با مجوز معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهوری تا پایان سال جاری از طریق آزمون استخدامی در ادارات دولتی استان مرکزی استخدام می شوند.
به گزارش خبرگزاری پانا، سعید آقاصادقی افزود: این آزمون برای جذب نیروی انسانی مورد نیاز در پست های بلاتصدی 37 دستگاه دولتی در همه شهرستان های استان مرکزی به جز اراک برگزار می شود.
وی ادامه داد: شرکت کنندگان در آزمون علاوه بر دارا بودن شرایط عمومی استخدام شامل سن، نداشتن سوء سابقه و مصرف دخانیات باید تخصص لازم برای دستگاه مورد تقاضا را داشته باشند.
ﻣﻌﺎﻭﻥ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﻭ ﻣﻨﺎﺑﻊ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺍﺳﺘﺎﻧﺪﺍری استان مرکزی اظهار داشت: استخدام برای کلیه رشته ها شامل فنی و مهندسی، علوم انسانی، پزشکی و پیراپزشکی در مقاطع کارشناسی به بالا است.
آقاصادقی تصریح کرد: متقاضیان مشاغل حاکمیتی، خانواده های معظم شهدا و جانبازان در این آزمون به صورت رسمی و مابقی به صورت پیمانی جذب می شوند.
وی بیان داشت: زمان و نحوه برگزاری آزمون توسط رسانه ها به اطلاع عموم خواهد رسید.
ﻣﻌﺎﻭﻥ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﻭ ﻣﻨﺎﺑﻊ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺍﺳﺘﺎﻧﺪﺍری استان مرکزی تأکید کرد: آزمون استخدامی 500 نفر از مجموع یاد شده در یک ماه آینده در استان مرکزی برگزار خواهد شد.
آقاصادقی درباره مجوز 500 نفر دیگر نیز ابراز داشت: تا پایان سال جاری با برگزاری آزمون، این تعداد نیز در ادارت دولتی جذب خواهند شد.


سوالات آزمون های استخدامی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد