همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

خبرخوان خوب APP Store


APP Store
خبرخوان خوب
دوست دارید برای خودتان یک خبرگزاری اختصاصی داشته باشید؟ نرم‌افزار قدرتمند NewsBar یک خبرخوان مخصوص سیستم‌عامل مک است که دسکتاپ رایانه شما را به یک خبرخوان قدرتمند شامل به‌روزترین و داغ‌ترین اخبار تبدیل می‌کند. به‌کمک این نرم‌افزار نیازی نیست چند سایت خبری را هر روز و هر لحظه بررسی کنید و بدون نیاز به صرف وقت برای بازدید از سایت‌های مختلف می‌توانید در هر لحظه و به‌صورت آنلاین جدیدترین اخبار را با افکت‌های انیمیشنی جذاب روی دسکتاپ رایانه مشاهده کنید.

خواندن اخبار، علامت‌گذاری، فیلتر کردن و جستجو میان خبرهای مختلف از جمله امکاناتی است که توسط این نرم‌افزار در اختیار شما قرار می‌گیرد.

چنانچه به استفاده از این نرم‌افزار علاقه دارید می‌توانید نسخه Lite آن را به‌صورت رایگان با محدودیت در تعداد فیدهای خبر مورد استفاده و غیرفعال بودن کلیدهای میانبر و عدم هماهنگی با گوگل از لینک زیر دانلود کنید:

http:‌/‌‌/‌www. newsbar-app. com‌/‌NewsBar_Lite2. 6. zip

مدیریت حافظه

هرچیزی را از هر برنامه‌ای در حافظه موقت سیستم‌عامل (Clipboard) کپی کرده باشید، توسط iClipboard مدیریت می‌شود و از حافظه آن پاک نخواهد شد. iClipboard ابزاری برای مدیریت حافظه موقت در سیستم‌عامل است که شما را قادر می‌سازد تاریخچه‌ای از همه اطلاعات کپی شده در این حافظه را در اختیار گرفته و براحتی و به پنج روش مختلف این اطلاعات را در محل دلخواه خود بچسبانید:

1ـ استفاده از قفسه کنار صفحه‌نمایش

2ـ استفاده از منوی مخصوص در نوار منوها

3ـ استفاده از کلید میانبر اجرای سریع

4ـ استفاده از منوی سرویس‌ها

5ـ استفاده از امکانات جدید Paste Blaster

یکی از امکانات منحصر‌به‌فرد این نرم‌افزار پشتیبانی از قابلیتی با عنوان Paste Blaster است. استفاده از این قابلیت به‌این‌گونه است که همان‌طور که شما با استفاده از کلیدهای ترکیبی Command+Tab به مشاهده پنجره‌های فعال پرداخته و با هربار فشار کلید Tab میان صفحات فعال به‌صورت چرخشی حرکت می‌کردید، می‌توانید با فشار کلید مخصوص چسباندن توسط این نرم‌افزار نیز پیش‌نمایشی از اطلاعات ذخیره شده در حافظه موقت را ببینید و با هربار فشار مجدد این کلید بین این اطلاعات حرکت کنید. در نهایت با رها کردن کلید مخصوص، اطلاعات انتخاب شده در صفحه فعال شما چسبانده شده و به همین راحتی انتخاب اطلاعات موردنظر از حافظه و چسباندن آن به محل دلخواه صورت می‌گیرد.

قفسه کنار صفحه‌نمایش نیز از دیگر ابتکارات جذاب این نرم‌افزار است. هر اطلاعاتی که در حافظه موقت سیستم‌عامل کپی شود به‌صورت یک موضوع مشخص به قفسه‌ای که در گوشه صفحه‌نمایش مشاهده می‌شود اضافه خواهد شد و براحتی می‌توانید اطلاعات موردنظرتان را از این قفسه انتخاب کرده و در محل دلخواه بچسبانید. همچنین می‌توانید اطلاعات خود را در این قفسه جابه‌جا کرده و آنها را به قفسه‌های بالاتر یا پایین‌تر منتقل کنید.

برای دریافت نسخه کامل نرم‌افزار با محدودیت استفاده به مدت 30روز می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

http://Chronosnet.s3.amazonaws.Com/iclipboark417dmg

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد