همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

طرح تعویض کارت های پایان خدمت قدیمی با کارت هوشمند

سازمان وظیفه عمومی ناجا طی اطلاعیه ای اعلام داشت: طرح تعویض کارت های پایان خدمت قدیمی با کارت هوشمند با هدف افزایش ضریب امنیت کارت ها ، یکپارچگی اطلاعات افراد از تاریخ بیست و دوم مهر ماه امسال به مرحله اجرا در آمده است .

لازم به ذکر است: برای اجرای هرچه بهتر این طرح و سهولت در انجام کار،  زمانبندی در نظر گرفته  شده است که در مرحله اول اجرا، کلیه افرادیکه خدمت دوره ضرورت آنان از سال 85 به بعد در هر یک از نیروهای مسلح (سپاه ، ناجا، ارتش ،وزارت دفاع) به پایان رسیده و دارای کارت پایان خدمت قدیمی می باشند می بایست ازتاریخ 22/7/91 برای ارائه درخواست تعویض کارت پایان خدمت قدیمی خود با کارت هوشمند به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی(پلیس +10) مراجعه نمایند

این اطلاعیه در خصوص تعویض کارت های قدیمی پایان خدمت مربوط به سال های قبل از 85 13می افزاید : زمان اجرای تعویض این کارت ها با کارت هوشمند در اطلاع رسانی های بعدی از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی ناجا در سایت پلیس به نشانی www.police.ir اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است: هموطنان عزیز برای اجرای هر چه بهتر این طرح و تسریع  در انجام درخواست خود ، فقط در زمانبندی های مشخص شده به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) مراجعه نمایند.




رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا خبرداد:
جلوگیری از اعطای تسهیلات جعلی سربازی با همکاری پلیس فتا
رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: تعامل سازمان وظیفه عمومی با پلیس فتا می‌تواند از فعالیت کسانی که با تبلیغات سوء اقدام به کلاهبرداری به بهانه اعطای تسهیلات سربازی از جمله کاهش مدت سربازی یا خرید آن می‌کنند، جلوگیری کند.
به گزارش سرویس «انتظامی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار سیدحمید صدرالسادات با بیان اینکه پلیس فتا با توجه به تازه تاسیس بودن، ماموریت‌های خود را به خوبی به انجام رسانده است، گفت: اقداماتی که هم‌اکنون از سوی پلیس فتا در فرهنگ‌سازی و آموزش تهدیدات فضای مجازی به مردم ارایه می‌شود بسیار مناسب، ارزشمند و در عین حال نیازی برای جامعه محسوب می‌شود.
صدرالسادات با بیان اینکه ایجاد امنیت در سطوح مختلف جامعه وظیفه پلیس است، اظهارکرد: این وظیفه در فضای مجازی نیز باید تأمین شود و پلیس فتا در این مدت توانسته امنیت را در فضای سایبری کشور برقرار کند.
رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا در خصوص برقراری تعامل با پلیس فتا در راستای حفظ امنیت کارت‌های هوشمند پایان خدمت، گفت: خوشبختانه استفاده از فناوری‌ها و تکنولوژی‌های روز در نیروی انتظامی پا به پای گسترش فناوری در دنیا رشد کرده و باعث شده تا ناجا از سطحی کیفی به سطحی کیفی‌تر ارتقاء یابد و این موضوع کاملا در پلیس فتا دیده می‌شود.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه حدود 3 سال است که از هوشمندشدن کارت‌های پایان‌خدمت می‌گذرد و طبیعی است که این کارت‌ها نیز ممکن است مورد خدشه از سوی مجرمان واقع شود همکاری سازمان وظیفه عمومی با پلیس فتا می‌تواند باعث شناسایی هر چه زودتر کلاهبردارن این عرصه شود.
به گفته صدرالسادات، برخی از سودجویان در فضای مجازی با تبلیغات سوء در خصوص سربازی اقدام به کلاهبرداری می‌کنند که در صورت تعامل این سازمان با پلیس فتا می‌توان این افراد را شناسایی و اقدامات قانونی علیه آنان را به انجام رساند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نیازهای جامعه هر روز در حال گسترش است و در عین حال فناور‌ی‌های جدید نیز وارد بازار می‌شود مردم نیاز به آموزش و اطلاع‌رسانی دارند و در این راستا پلیس فتا به خوبی اقدام به اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی در جامعه کرده است
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد