همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

لایحه پیشنهادی قانون معافیت مالیاتی در کشاورزی


لایحه پیشنهادی قانون معافیت مالیاتی   

لایحه پیشنهادی قانون معافیت مالیاتی کلینیک های گیاهپزشکی روستایی و شرکتهای خدمات فنی مهندسی مستقر در شهرهای کوچک به منظور حمایت از گسترش خدمات فنی مهندسی کشاورزی از سوی وزیر جهادکشاورزی تقدیم دولت شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور، این لایحه بنا به پیشنهاد وزارت جهادکشاورزی برای طی تشریفات قانونی تقدیم هیئت دولت شد.
در مقدمه این لایحه آمده است: نظر به ضرورت حضور کارشناسان امور گیاهپزشکی و شرکتهای خدمات فنی مهندسی در روستاها و شهرهای کوچک به سبب تمرکز و کانون فعالیت بخش کشاورزی در اینگونه مناطق ایجاب می نماید که راهکاری بمنظور ایجاد زمینه جذب و رغبت در اینگونه کارشناسان جهت دایر کردن کلینیک های گیاهپزشکی و استقرار شرکت های خدمات فنی مهندسی در مناطق روستایی و شهرهای کوچک اندیشیده شود. یکی از مهمترین جنبه های تشویقی سرمایه گذاری اعمال معافیت های است، لذا بر این مبنا لایحه پیشنهادی معافیت مالیاتی کلینیک های گیاهپزشکی روستایی و شرکتهای خدمات فنی مهندسی مستقر در شهرهای کوچک تقدیم می گردد.
بر اساس ماده واحده این لایحه، به منظور حمایت از گسترش خدمات فنی مهندسی در بخش کشاورزی، بسط تولید دانش محور در این بخش و تشویق سرمایه گذاری در تاسیس شرکت های خدمات فنی مهندسی و کلینیک های گیاهپزشکی در مناطق عمده تولید کلیه شرکت های خدمات فنی مهندسی کشاورزی و کلینیک های گیاهپزشکی که با مجوز سازمان نظام مهندسی کشاورزی در شهرهای با جمعیت کمتر از 20 هزار نفر تاسیس می شوند از پرداخت مالیات بر درآمد معاف خواهند بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد