همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

گوگل پس از 14 سال دکمه I'm Feeling Lucky

سطح: مبتدی
گوگل پس از 14 سال
دکمه I'm Feeling Lucky یا همان جستجو با بخت و اقبال از روز اولی که گوگل شروع به‌کار کرده است (سال 1998) در کنار دکمه جستجو در سایت گوگل مشاهده شده است.

گوگل تا به امروز تغییرات زیادی را به خود دیده است؛ تغییرات مختلفی که در ظاهر، رنگ‌ها، دکمه‌ها، لینک‌ها و سرویس‌های گوگل رخ داده و موجب شده است تا کاربران رضایت بیشتری از این سایت داشته باشند. در کنار این تغییرات امروز گوگل پس از 14 سال دکمه جستجو با بخت و اقبال را دستخوش تغییراتی کرده که موجب شده است این دکمه نیز کمی کاربردی‌تر شود تا کاربران علاوه بر اوقات فراغت خود، برای انجام امور دیگر نیز بتوانند از آن استفاده کنند. اگر هنوز متوجه این تغییر نشده‌اید چند مرحله را دنبال کنید:

1ـ ابتدا وارد صفحه‌اصلی سایت گوگل بشوید. (توجه داشته باشید که منظور از صفحه اصلی لینک

www.google.com است و لینک‌های مختص کشورهای مختلف هنوز شامل این تغییر نشده‌اند)

2ـ نشانگر ماوس را روی دکمه

I'm Feeling Lucky حرکت دهید.

3ـ مشاهده می‌کنید که با هربار حرکت ماوس روی این دکمه، متن جدیدی روی آن نمایش داده می‌شود که نه تنها این تغییر متن بتازگی در گوگل به‌وجود آمده است بلکه با هربار تغییر متن این دکمه، عملکرد آن نیز باتوجه به متن به‌نمایش درآمده تغییر می‌کند. به‌عنوان مثال با تغییر متن به I'm Feeling Hungry و کلیک روی آن، جستجو به‌دنبال عبارت restaurants آغاز می‌شود یا با تغییر متن به عبارت I'm Feeling Puzzled و کلیک روی آن وارد سایت http:‌/‌‌/‌agoogleaday.com خواهید شد و می‌توانید مهارت جستجوی خود را با سوال و جواب‌های گوگل محک بزنید!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد