همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

پنجمین کنگره انجمن اندویورولوژی و یورولاپاراسکوپی ایران



پنجمین کنگره انجمن اندویورولوژی و یورولاپاراسکوپی ایران  15 تا 17 آذر ماه  در مرکز همایشهای شهید دکتر لبافی نژاد برگزار می شود.

به گزارش وب دا، رئیس مرکز تحقیقات بیماری های کلیوی و مجاری ادراری در این خصوص گفت: در این کنگره سه روزه آخرین دستاوردهای علمی بین المللی و داخلی در زمینه جراحی های آندوسکوپی و لاپاراسکوپی در حوزه بیماریهای کلیوی و مجاری ادراری ارایه می شود.

دکتر عباس بصیری افزود: در کنگره اندویورولوژی و یورولاپاراسکوپی ایران  آخرین دستاوردهای بین المللی و داخلی در زمینه جراحی های آندوسکوپی و لاپاراسکوپی در بیماریهای کلیوی و مجاری ادراری ارایه می شود.

وی افزود: همچنین در این کنگره جراحی‌ها بصورت زنده در سالن کنفرانس نشان داده خواهد شد و بقیه همکاران شرکت کننده در کنگره می توانند با جراح مربوطه به بحث‌های تکنیکی بپردازند .

 همچنین مباحثات علمی و کارهای تحقیقاتی در حیطۀ اندویورولوژی و یورولاپاراسکوپی توسط همکاران شرکت کننده در این کنگره و جدیدترین روشهای درمانی موجود در این رشته ارائه می شود.

دکتر بصیری هدف از برگزاری این کنگره سالیانه را به روز کردن اطلاعات و تکنیکهای جراحی در همکاران فوق تخصص این رشته و همچنین تبادل نظر و اطلاع از روشهای جدیدی عنوان کرد که توسط متخصصان داخلی و بین‌المللی ارائه می‌شود و خاطرنشان کرد: پنجمین کنگره انجمن اندویورولوژی و یورولاپاراسکوپی ایران  برای جراحان کلیه و مجاری ادراری- تناسلی (ارولوژی) 14 امتیاز بازآموزی برای نفرولوژیست ها 9 امتیاز، برای فوق تخصصان کلیه اطفال 9  امتیاز، برای جراحان عمومی 7 امتیاز و برای متخصصان زنان و زایمان  9 امتیاز در بر دارد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد