همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

23 آغاز سالگرد تأسیس بانک پاسارگاد -8 سال فعالیت


آغاز فرصتی دیگر برای خدمت صادقانه

بانک‌پاسارگاد، در روز 23 آذر، وارد هشتمین سال فعالیت خود شد. به گزارش روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، هفت سال پیش در تاریخ 23 آذر سال 1384، بانک‌پاسارگاد تأسیس و قدم در راهی گذاشت که چشم اندازش جز خدمت صادقانه به ‌هم‌‌میهنان و تلاش برای ارایه بهترین‌ها به مردمی که شایسته بهترین‌ها هستند، نبود. این بانک با توکل بر خدا و تکیه بر دانش و تجربه متخصصان عرصه بانکداری کشور، موفق شد کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشته و امروز در آستانه آغاز هشتمین سال فعالیت خود، مصمم است با اراده‌ای محکم‌تر و تلاشی خستگی‌ناپذیر به رسالت‌های خود، بیش از پیش عمل کند.

بانک‌پاسارگاد مفتخر است در هفت سال فعالیت خود افتخارات بسیاری را در کارنامه خود ثبت کرده‌است. از جمله قرار گرفتن در رتبه 266 در بین 1000 بانک برتر جهان طبق رتبه‌بندی نشریه معتبر بنکر، انتخاب به‌عنون بانک برتر خاورمیانه و قرار گرفتن در بین 10 شرکت پیشرو جهان توسط نشریه بین‌المللی بنکر، دریافت تندیس سازمان پاک در جشنواره مدیریت سلامت اداری، دریافت تندیس مدیریت برتر در نخستین جایزه ملی‌مدیریت، انتخاب مدیرعامل بانک‌پاسارگاد به عنوان چهره ماندگار بانکداری ایران در ششمین جشنواره ملی مدیران و تولیدکنندگان جوان، اخذ جایزه و نشان درجه یک IUI5002 از سوی اتحادیه بین‌المللی اختراعات و نوآوری‌های صنعتی در زمینه بانکداری مجازی و صدها افتخار دیگر که هر یک نشان از جایگاه برتر بانک‌پاسارگاد در صنعت بانکداری ایران دارد.

بانک‌پاسارگاد به‌عنوان بانکی پیشرو در بانکداری‌الکترونیک کشور، موفق به راه‌اندازی سیستم جامع بانکداری core-banking)) مختص به خود شده‌است و در همین راستا اولین بانک در کشور، موفق به ارایه خدمات بانکداری مجازی به مشتریان خود شده‌است. همچنین ارایه انواع دیگر خدمات بانکداری الکترونیک به بهترین نحو، در این بانک باعث شده‌است با کاهش رفت‌و آمدهای غیر ضروری، صرفه‌جویی در وقت و هزینه مردم، گامی اساسی در حفظ محیط‌زیست برداشته‌شود و در نتیجه، بانک‌پاسارگاد به عنوان "بانک‌سبز" به جامعه معرفی شود.

بانک‌پاسارگاد در 7 سال فعالیت خود، تنها به انجام امور مالی و بانکی اکتفا نکرده و رسالت خود را فراتر از اینها دانسته‌است. این بانک‌ با انجام اقداماتی مانند حمایت از برترین‌های کنکور سراسری در مدت تحصیل، آزاد کردن زندانیان جرائم غیرعمد، حمایت از قهرمانان و نام‌آوران عرصه ورزشی کشور، انجام پروژه‌‌های معدنی و عمرانی در جهت پیشرفت اقتصاد کشور و ... مسئولیت‌های اجتماعی و فرهنگی خود را در نیز به‌انجام رسانده‌است.

مدیران و بانکداران بانک‌پاسارگاد در آستانه آغاز هشتمین سال فعالیت خود، بار دیگر با یکدیگر هم‌پیمان شدند که در راه خدمت‌رسانی به هم‌میهنان گرامی، مشتری‌مداری، ارایه بهترین خدمات با بهترین کیفیت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، مسیر خدمت را با انگیزه‌ای افزون‌تر، ادامه دهند.

 

خسرو رفیعی

روابط عمومی بانک پاسارگاد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد