همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

فارغ‌التحصیلان کشاورزی موجب پیشرفت سرمایه‌گذاری می‌شوند

فارغ‌التحصیلان کشاورزی موجب پیشرفت سرمایه‌گذاری می‌شوند

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری شهرستان سقز در جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی این شهرستان گفت: حضور فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی در سرمایه‌گذاری موجب پیشرفت این حوزه خواهد شد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا)، اسماعیل رستم‌پور از بانک‌های عامل خواست تا در پرداخت تسهیلات، تسریع و تسهیل کنند.

وی همچنین یادآور شد: با توجه به دانش فارغ‌التحصیلان کشاورزی، حضور این قشر در سرمایه‌گذاری موجب پیشرفت این حوزه خواهد شد.

مدیر جهاد ​کشاورزی شهرستان سقز نیز اظهار داشت: با تخصیص بیش از 10 میلیارد ریال تسهیلات کشاورزی این شهرستان موفق به کسب رتبه دوم در استان شده است.

محمد پیشداد با اشاره به روند رو به رشد پرداخت تسهیلات طرح توسعه کشاورزی در این شهرستان، افزود: آمار عملکرد این شهرستان به‌طور هفتگی از سوی استان اعلام می‌شود که سقز از روند مطلوبی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: 130 طرح با اعتباری بیش از چهار میلیارد و 100میلیون تومان در این کار گروه تاکنون موفق به دریافت تسهیلات شده‌اند.

پیشداد در پایان تصریح کرد: در این کارگروه، 63 طرح در حوزه تولیدات دامی، 25 طرح در بخش تولیدات گیاهی، 34 طرح در زمینه امور فنی و زیربنایی (آب و خاک)، دو طرح صنایع کشاورزی و شش طرح در بخش منابع طبیعی برای دریافت تسهیلات فوق مصوب و به بانک‌های عامل معرفی شده است./

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد