همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

ششمین آزمون متقاضیان دریافت پروانه کارشناسی رسمی کشاورزی



ششمین آزمون متقاضیان دریافت پروانه کارشناسی رسمی در روز جمعه ۱۱ اسفند ماه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ برگزار خواهد شد.

به گزارش معاونت آموزشی، فنی و پژوهشی، با توجه به تقارن ششمین آزمون کارشناسان رسمی با آزمون دکتری دانشگاه آزاد، زمان برگزاری این آزمون تغییر و در روز جمعه ۱۱ اسفند ماه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در حوزه های امتحانی برگزار خواهد شد.

karshenas

دستورالعمل توزیع و جمع آوری پاسخنامه های ششمین آزمون متقاضیان دریافت پروانه کارشناسی رسمی

۱-از تا کردن و کثیف کردن پاسخنامه جداً خودداری شود.
۲-داوطلبان برای پر کردن پاسخنامه صرفاً از مداد مشکی استفاده نمایند و از پر کردن پاسخنامه ها با خودکار، خودنویس، مداد کپی و یا هر وسیله دیگر جداً خودداری نمایند. در غیر اینصورت پاسخنامه ها قابل قرائت نمی باشد.
۳-پاسخنامه ها دارای شماره داوطلبی، نام و نام خانوادگی ، گرایش امتحانی، شماره نظام مهندسی، کدملی و نام استان مربوطه می باشد. لذا داوطلبان بایستی مشخصات خود را با اطلاعات مندرج در بالای پاسخنامه تطبیق دهند و اگر اختلافی وجود داشت مراتب را اطلاع دهند. عوامل اجرایی لازم است مشخصات صحیح داوطلب را در بالای پاسخنامه گوشه سمت راست بنویسند.
۴-پاسخنامه ها به تفکیک هر یک از گرایشها بوده و براساس شماره داوطلبی مرتب گردیده است . ضمناً به همراه پاسخنامه ها  لیست اسامی داوطلبان به ترتیب شماره داوطلبی ارسال میشود که لازم است از روی لیست مذکور شماره داوطلبی هر یک از متقاضیان به آنان اعلام تا براساس شماره داوطلبی در صندلی خود در حوزه امتحانی بنشینند.
۵-چنانچه داوطلبی درحوزه فاقد پاسخنامه امتحانی بود از پاسخنامه های سفیدی که به همراه سایر اوراق ارسال میگردد استفاده شود که در اینصورت لازم است مشخصات داوطلب ( شامل نام و نام خانوادگی، گرایش امتحانی و نام استان مربوطه ) در بالای پاسخنامه سمت راست نوشته شود.
۶-پس از پایان آزمون لازم است پاسخنامه ها را به تفکیک پاسخنامه های حاضر و غایب بطور جداگانه و از شماره کوچک به بزرگ ( شماره داوطلبی کوچکتر در ابتدا و شماره داوطلبی بزرگتر در انتها قرارگیرد ) مرتب نموده و کلیه پاسخنامه های حاضرین و غائبین و پاسخنامه های جدید را همراه با صورتجلسات مربوطه ارسال فرمائید.
۷-روی سربرگ و خارج از محدوده گزینه ها هیچ علامتی زده نشود و گزینه مورد نظر بطور کامل سیاه شود از زدن علامت × یا علامت و یا نقطه جداً خودداری شود. در غیر اینصورت پاسخنامه تصحیح نخواهد شد.
۸-سوالات بصورت تستی و چهارگزینه ای است و در تصحیح اوراق پاسخنامه، نمره منفی لحاظ نمی گردد.
۹-به سوالاتی که بیش از یک گزینه پاسخ داده شود امتیاز تعلق نمی گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد