همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ناپیوسته ترمی علمی کاربردی تمدید شد

مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ناپیوسته ترمی علمی کاربردی تمدید شد
مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام داوطلبان شرکت در آزمون دوره های مهندسی فناوری کارشناسی حرفه ای ناپیوسته ترمی سال 1392 دانشگاه جامع علمی کاربردی تا روز شنبه، 14 بهمن ماه 91 خبر داد.
ˈحسین توکلیˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار داشت: به منظور فراهم آوردن تسهیلات برای آن دسته از داوطلبانی که در فاصله زمانی 2 تا 9 اسفند موفق به ثبت نام آزمون کارشناسی ناپیوسته ترمی علمی کاربردی نشده اند مهلت ثبت نام داوطلبان تا ساعت 24 روز شنبه، 14 بهمن ماه تمدید شد.
وی به ثبت نام بیش از 46 هزار داوطلب آزمون کارشناسی ناپیوسته ترمی علمی کاربردی سال 92 اشاره کرد و گفت: دیگر داوطلبان نیز می توانند در مهلت تعیین شده با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
توکلی با بیان اینکه پرداخت هزینه ثبت نام این آزمون صرفا به شیوه اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش امکان پذیر است، توضیح داد: داوطلبان لازم است پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام، مبلغ 144 هزار ریال را از طریق کارت های اعتباری عضو شبکه بانکی شتاب به عنوان هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی پرداخت کنند و سپس به تکمیل تقاضانامه های مربوطه بپردازند.
آزمون دوره های مهندسی کارشناسی حرفه ای ناپیوسته ترمی سال 1392 دانشگاه جامع علمی کاربردی برای چهار گروه آموزشی صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر در 181 رشته برگزار می شود.
این آزمون روز جمعه، 20 اردیبهشت ماه 1392 در حوزه های امتحانی استان های مختلف کشور برگزار خواهد شد.

مشاهده اخبار مرتبط در همین زمینه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد