همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1392



بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام  و شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1392  دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و دانشگاه آزاد اسلامی می رساند ، که ثبت نام منحصراً به صورت اینترنتی از روز یکشنبه مورخ 06/12/91 آغاز و در روز شنبه 12/12/91 پایان می پذیرد.
لذا کلیه متقاضیان ، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما (دفترچه راهنما از طریق سایت سازمان از روز شنبه 5/12/91 قابل دسترسی است ) و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1392اقدام نمایند.
با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام در این روش به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است ، با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت وجه ثبت‌نام از طریق کارتهای عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آن فعال می باشد نسبت به دریافت رمز ورود اقدام و سپس نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.
لازم به توضیح است که اطلاعات بیشتردرخصوص شرایط وضوابط ورشته های امتحانی ، در اطلاعیه این سازمان که از طریق سایت در مورخ 3/12/91 و هفته نامه پیک سنجش مورخ 7/12/91 منتشر خواهد شد درج می گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد