همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

جذب نیرو در معاونت اجتماعی انتظامی استان سمنان


  جذب نیرو در معاونت اجتماعی انتظامی استان سمنان     
فرمانده انتظامی استان سمنان از برگزاری آزمون استخدام به منظور تامین نیروهای انسانی متخصص معاونت اجتماعی این فرماندهی خبر داد و گفت: این افراد به صورت پیمانی پنج ساله استخدام می شوند.
 به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد رضا میرزایی بعد از ظهر شنبه در نشست خبری خود با خبرنگاران در محل فرماندهی انتظامی استان سمنان اظهار داشت: معاونت اجتماعی با هدف تامین نیروی متخصص خود، از بین داوطبان مرد به صورت پیمانی پنج ساله از طریق آزمون ورودی، (مصاحبه و معاینات پزشکی) استخدام می کند.
وی تابعیت جمهوری اسلامی ایران، اعتقاد به دین مبین اسلام، التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، اعتقاد راسخ به ولایت فقیه، نداشتن سابقه عضویت یا وابستگی به احزاب و گروه های سیاسی معارض با نظام و نداشتن سوء پیشینه کیفری را از شرایط عمومی استخدام در ناجا عنوان کرد و افزود: بستگان درجه یک شهدا و ایثارگران، بسیجیان فعال و همچنین فرزندان کارکنان نیروهای مسلح در اولویت استخدام قرار دارند.
میرزایی، رشته های تحصیلی مورد نیاز را در دو قالب تقسیم بندی کرد و گفت: گروه اول رشته های روانشناسی عمومی، بالینی، روان سنجی، مشاوره و راهنمایی، مددکاری اجتماعی، برای خدمت در واحد مشاوره و مددکاری کلانتری های استان و شهرستان ها در مقطع کارشناسی ارشد و بالاتر شامل می شود.
به گفته فرمانده انتظامی استان سمنان، گروه دوم شامل رشته های جامعه شناسی، علوم اجتماعی و مردم شناسی در مقطع کارشناسی برای خدمت در سایر واحدهای معاونت اجتماعی استان سمنان و شهرستان ها است.
میرزایی افزود: داوطلبان استخدام، برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان واقع در خیابان طالقانی، نرسیده به چهارراه شهداء مراجعه و یا با شماره تلفن های ۳۳۲۰۹۲۸ و ۲۱۸۲۸۴۱ تماس حاصل بگیرند.
کار آگاهان پلیس سمنان پیشنهاد رشوه ۱۰۵ میلیون ریالی را رد کردند
فرمانده انتظامی استان سمنان همچنین با اشاره به دستگیری یک سارق حرفه ای احشام توسط کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این استان، گفت: این ماموران پیشنهاد رشوه ۱۰۵ میلیون ریالی متهم را رد کردند.
 وی افزود: چندی پیش کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، سارق حرفه ای احشام که از سال ۸۶ تاکنون تحت تعقیب بود را دستگیر کردند.
میرزایی با بیان اینکه این متهم که در پرونده اش موارد زیادی از سرقت احشام وجود دارد پس از دستگیری برای تطمیع کارآگاهان و فرار از مهلکه، پیشنهاد رشوه ۱۰۵ میلیون ریالی را به ماموران داد، تصریح کرد: ماموران وظیفه شناس با امتناع از دریافت رشوه پیشنهادی مراتب را صورت جلسه کردند.
فرمانده انتظامی استان سمنان در خاتمه با تمجید از اقدام شایسته کارآگاهان پلیس، افزود: روح خداباوری ماموران پلیس، راه را بر این گونه اقدامات اغوا کننده شیطانی بسته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد