همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

22مرداد،سومین نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران

  

همانند دو سال گذشته، امسال نیز مصلای امام خمینی(ره) تهران از بیست و دوم تا بیست و ششم مرداد میزبان بازی‌سازان ایرانی خواهد بود. علاوه بر حضور بازی‌سازان، 15 تیم دانشجویی نیز از دانشگاه‌های سراسر کشور در این نمایشگاه حضور خواهند داشت که در بخشی مجزا دستاوردهای خود را برای بازدیدکنندگان به نمایش می‌گذارند.

سال گذشته در دومین دوره این نمایشگاه، دانشگاه‌هایی نظیر دانشگاه تهران، علم و صنعت، دانشکده فنی و حرفه‌ای دانشگاه شهید مهاجر اصفهان، مازندران، طباطبایی، آزاد کاشان و دانشگاه فنی و حرفه‌ای دختران قم حضور داشتند.

نمایشگاه سوم بازی‌های رایانه‌ای تهران با هدف ترویج مبانی فرهنگی و هویت اسلامی ایرانی از طریق این صنعت با نگاه ویژه به کودکان و نوجوانان، ترویج فرهنگ استفاده صحیح از بازی‌های رایانه‌ای و نظام ملی رده‌بندی سنی بازی‌های رایانه‌ای اسرا (ESRA) برگزار خواهد شد.

شناخت و حمایت از ظرفیت و استعدادهای موجود و نمایش توانمندی‌های متخصصان و هنرمندان ایرانی و ایجاد فضای رقابت علمی، فرهنگی هنری و زمینه‌سازی برای رشـــد و شکوفایی خلاقیت‌های دانشجویـــان و دانش‌آمــوزان از دیگر اهداف برگزاری سومین نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای محسوب می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به نشانی اینترنتی http:‌/‌‌/‌www.ircg.ir مراجعه کنید. 

منبع :کلیک جام جم

ثیت ایمیل در خبرنامه سایت


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد