همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

نحوه شرکت واحدهای دانشگاه آزاد در ششمین جشنواره فناوری نانو


  معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، بخشنامه نحوه شرکت واحدهای این دانشگاه در ششمین جشنواره فناوری نانو را به تمامی دبیرخانه های مناطق، واحدها و مراکز آموزشی ابلاغ کرد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی، عبدالله افشار معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، بخشنامه نحوه شرکت واحدهای این دانشگاه در ششمین جشنواره فناوری نانو را به تمامی دبیرخانه های مناطق، واحدها و مراکز آموزشی ابلاغ کرد.

در این بخشنامه آمده است: به منظور شرکت منسجم و یکپارچه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در این دوره از جشنواره، واحدهای دانشگاهی باید مطابق بخشنامه زیر نسبت به ارائه توانمندی ها و دستاوردهای حوزه نانو اقدام کنند.

    فعالیت های قابل ارائه در نمایشگاه می تواند شامل موضوع تولید علم (کتاب، مجله و مقالات علمی پژوهشی)، ارائه فناوری های تولید شده (ثبت اختراع ملی و بین المللی)،‌ تولید محصول نمونه آزمایشگاهی (پروتوتایپ)، همکاری با شرکت های دانش بنیان و معرفی محصول به بازار باشد.
    به منظور ارزیابی فعالیت واحدها، لازم است طی نامه ای لیست و شرح مختصری در مورد فعالیت های انجام شده در عرصه فناوری نانو به همراه معرفی نماینده آن واحد به دبیرخانه برگزاری مسابقات و جشنواره های دفتر ارتباط با صنعت و جامعه ارسال گردد، بدیهی است پس از بررسی فعالیت ها، نسبت به انتخاب موارد قابل ارائه در جشنواره و نمایشگاه اقدام خواهد شد.
    به منظور حضور فعال و پرثمر دانشگاه آزاد اسلامی در جشنواره فناوری نانو و بر اساس هماهنگی های به عمل آمده با ستاد ویژه توسعه نانو مقرر شده است فضایی مناسب به دانشگاه آزاد اسلامی اختصاص یابد که به منظور ایجاد وحدت رویه، مسئولیت هماهنگی و مدیریت غرفه دانشگاه به واحد علوم داروئی واگذار شده است.
    واحدهای دانشگاهی می بایست حداکثر تا 92/5/30 نسبت به ارائه فعالیت های ذکر شده (طبق بند 1) اقدام کنند.
    پرداخت هزینه های مربوطه از محل اعتبار پژوهشی واحدهای دانشگاهی پس از اخذ مجوزهای لازم از دفتر ارتباط با صنعت و جامعه این معاونت امکانپذیر خواهد بود.

  ششمین جشنواره فناوری نانو از 13 لغایت 17 مهرماه در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

مشاهده اخبار دانشگاه آزاد

ثبت ایمیل در خبرنامه سایت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد