همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

استخدام در معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان قزوین


  معاون فرمانده ناجا استان قزوین خبر داد     
استخدام در معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان قزوین     
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین از جذب داوطلبان واجد شرایط استخدام در ناجا در راستای تکمیل کادر خود خبر داد.
محمد قربان عسگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهارداشت: معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین در راستای تکمیل کادر تخصصی خود در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه در نظر دارد نسبت به جذب داوطلبان(مرد) واجد شرایط استخدام در ناجا اقدام کند.
وی افزود: متقاضیان می‌توانند با داشتن شرایط مشروحه همه روزه از ساعت 8 تا 14 تا سوم مرداد ماه به مرکز مشاوره آرامش معاونت اجتماعی ناجای استان قزوین واقع در میدان 22 بهمن بلوار باهنر جنب دادسرای عمومی برای مصاحبه اولیه و ارائه مدارک مراجعه کنند.
معاون اجتماعی نیروی انتظامی قزوین در تشریح شرایط لازم برای متقاضیان عنوان کرد: دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی در یکی از گرایش‌های بالینی، عمومی، روان‌سنجی، مشاوره و راهنمایی و مددکاری اجتماعی و همچنین دارا بودن مدرک تحصیلی علوم اجتماعی در همه گرایش‌ها، جامعه شناسی، پژوهشگری ، مردم‌شناسی و ... از جمله شرایط لازم برای استخدام است.
وی در خاتمه دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی برابر ضوابط گزینش و استخدام ناجا را از دیگر شرایط متقاضیان اعلام کرده و خاطرنشان کرد: شش قطعه عکس 3*4 ، فتوکپی تمام صفحات شناسنامه، فتوکپی کارت ملی و آخرین مدرک تحصیلی از مدارک مورد نیاز برای متقاضیان می‌باشد.
ثبت ایمیل در خبرنامه استخدامی سایت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد