همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری لرستان به دستگاهها مراجعه کنند/ استخدام ۵۰۰ نفر در سال آینده

  خرم آباد ؛ خبرگزاری مهر: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان با اشاره به اعلام نتایج آزمون استخدامی سالجاری این نهاد گفت: قبول شدگان باید برای طی مراحل استخدام به دستگاههای پذیرش شده مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سجاد معین صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اعلام نتایج آزمون استخدامی استانداری لرستان اظهار داشت: نتایج آزمون استخدامی استانداری و دستگاه های اجرایی استان در سایت استانداری لرستان به نشانی www.lorestan.ir قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه افراد می توانند با وارد کردن کد ملی و شماره شناسنامه خود در سامانه از قبولی خود در این آزمون اطلاع پیدا کنند، افزود: کسانیکه در این آزمون قبول شده اند پس از 10 روز باید به دستگاهی که در آن پذیرش شده اند برای طی مراحل استخدامی خود مراجعه کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان در بخش دیگری از سخنان خود از استخدام 500 نیرو در سال آینده خبر داد و گفت: با برگزاری یک آزمون جدید در سالجاری افرادی که قبول می شوند در سال 93 استخدام خواهند شد.

معین با بیان اینکه تلاش ما بر این است که برای جذب این نیروها دستگاه های ملی را پای کار بیاوریم، تصریح کرد: از دستگاه های مختلف استان آمارگیری و پستهای خالی را استخراج کرده ایم.

وی یادآور شد: برای برگزاری این آزمون استخدامی منتظر نامه ای از معاونت راهبردی ریاست جمهوری هستیم، که به محض دریافت جواب از طرف این معاونت آگهی برگزاری آزمون استخدامی را منتشر خواهیم کرد.




کارجوی گرامی؛ سایت hamyarjavan.ir بصورت روزانه، آخرین اخبار و آگهی‌های استخدامی کشور را منعکس می‌نماید. شما میتوانید برای دسترسی آسان به اخبار این بخش، اینجا کلیک کنید و یا از منوی سایت، بر روی گزینه‌ی "استخدام " کلیک نمایید.

کارفرمای گرامی؛ از شما تقاضا می‌شود که اطلاعیه جذب نیروی خود را، جهت انتشار رایگان در سایت ، به آدرس ایمیل hamyaronline@gmail .com ارسال فرمائید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد