همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

میزبانی رایگان سایت شما در گوگل


 

 ضمیمه کلیک جام جم:سایت‌های مختلفی برای ارائه سرویس رایگان وبلاگ وجود دارد. همچنین سایت‌های مختلفی نیز برای ارائه خدمات آپلود رایگان فایل وجود دارد! اما کمتر سایت مورد اعتمادی با سرورهای قدرتمند برای میزبانی سایت‌های طراحی شده توسط شما وجود دارد که استفاده از آن رایگان باشد!

دوست دارید سایت شخصی شما به‌طور کاملا رایگان در سرورهای قدرتمند گوگل میزبانی شود؟

برای استفاده از این قابلیت باید مراحل زیر را دنبال کنید:

1‌ـ‌ پیش از هر چیز با استفاده از نرم‌افزارهای طراحی صفحات وب، صفحات مختلف سایت خود را طراحی کنید. توجه داشته باشید شما مجاز به استفاده از هر تعداد اسکریپت جاوا، عکس، موزیک، آیکون و دیگر عناصر موجود در وب‌سایت‌های مختلف هستید و هیچ محدودیتی برای شما وجود ندارد. پس با خیال راحت و آن‌طور که مایل هستید صفحات خود را طراحی کنید.

2‌ـ‌ مجموعه صفحات طراحی‌شده را همراه با تمام فایل‌های موردنیاز اعم از فایل‌های CSS، اسکریپت‌ها، آیکون‌ها، تصاویر و... در یک پوشه قرار داده و آن پوشه را به یک فایل Zip تبدیل کنید.

3‌ـ‌ به لینک زیر مراجعه کنید و پس از ورود به محوطه کاربری خود در سرویس گوگل (می‌توانید از نام کاربری خود در جی‌میل استفاده کنید)، روی گزینه Authorize کلیک کنید تا مجوز دسترسی اسکریپت موردنظر به سرویس گوگل شما فراهم شود.

http:‌/‌‌/‌mcaf.ee‌/‌xpid7

4‌ـ‌ در این مرحله صفحه‌ای برای شما به‌نمایش درخواهد آمد که می‌توانید با انتخاب گزینه Browse فایل Zip آماده شده در مرحله 2 را به آن وارد کرده و در نهایت با کلیک روی Upload، صفحات سایت خود را در گوگل درایو آپلود کرده و به‌طور خودکار مجوز دسترسی به آن را نیز برای تمام کاربران صادر کنید. (صفحات سایت شما باید بدون هیچ محدودیتی برای کاربران مختلف قابل دسترسی باشد)

5‌ـ‌ در ادامه اسکریپت مورد استفاده به‌طور خودکار لینک دسترسی به سایت شخصی شما را در اختیارتان قرار می‌دهد و می‌توانید با انتشار آن توسط ایمیل و دیگر سرویس‌ها همچون فیس‌بوک، کاربران مختلف را به بازدید از سایت‌تان دعوت کنید.


مشاهده محصولات نرم افزاری و آموزشی و ویندوز 8 در فروشگاه


خرید محصولات زیر به شما پیشنهاد می شود




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد