همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

استخدام کارکنان اپراتور سابق بندر شهید رجایی در ترمینال اپراتورهای جدید


  

استخدام کارکنان اپراتور سابق بندر شهید رجایی در ترمینال اپراتورهای جدید
مدیرکل مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره تغییرات اخیر صورت گرفته در وضعیت اپراتوری ترمینال کانتینری بندر شهید رجایی اعلام کرد: کارکنان شاغل در شرکت اپراتور سابق این بندر در صورت تمایل آنها، توسط ترمینال اپراتورهای جدید به کار گرفته خواهند شد.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خلیج فارس، "حمیدرضا دلبری" ضمن اشاره به تغییر اپراتور سابق بندر شهید رجایی، اظهار کرد: تغییر اپراتور ترمینال کانتینری این بندر با تعامل طرفین به انجام رسیده و کارکنان شاغل در شرکت مذکور در صورت تمایل، توسط ترمینال اپراتورهای جدید به کار گرفته خواهند شد.
وی در ادامه اذعان کرد: کارکنان و کارگران شرکت های بندری و دریایی در انجام کار خود کاملاً حرفه ای بوده و به لحاظ تخصص و توانایی‌های شغلی، از سرمایه‌های بسیار ارزشمند سازمان بنادر و دریانوردی کشور هستند.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی ضمن اعلام خبر استقبال خطوط لاینر کانتینری از حضور در این بندر، ابراز امیدواری کرد که در آینده ای نزدیک، با افزایش حجم تخلیه و بارگیری کانتینر در بندر شهیدر جایی شاهد افزایش تقاضا و نیاز به جذب کارکنان متخصص در این بخش خواهیم بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد