همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

حمایت صندوق مهرامام رضا(ع) از نخبگان المپیادهای مهارتی


  

روابط عمومی/ مدیرعامل صندوق مهرامام رضا(ع) در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری با سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از حمایت صندوق از نخبگان المپیادهای مهارتی خبر داد.
جناب آقای حسین نژاد، مدیرعامل صندوق مهرامام رضا(ع) در این مراسم با اعلام آمادگی صندوق برای حمایت از این جوانان اظهار داشت: صندوق مهرامام رضا(ع) به تمامی نخبگان المپیادهای مهارتی معرفی شده از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مبلغ 10میلیون تومان کمک هزینه آموزشی و تحقیقاتی پرداخت کرده است و این افراد در صورت داشتن ایده و طرح های اشتغالزایی می توانند با میانگین 50میلیون تومان و تا سقف 100 میلیون تومان تسهیلات اشتغال دریافت نمایند.
وی افزود: اثرگذاری این قشر به صورت اهرمی می باشد و صندوق حمایت از نخبگان را وظیفه خود می داند و به این منظور اقدام به آسان سازی ضمانت ها نموده و شرط انجام خدمت نظام وظیفه عمومی آقایان را در پرداخت این تسهیالت حذف کردیم.
مدیرعامل صندوق مهرامام رضا(ع) ادامه داد: برگزیدگان سنوات گذشته المپیادهای سازمان فنی و حرفه ای که دارای ایده باشند نیز می توانند از این تسهیلات استفاده نمایند و تاکنون بیش از 30 طرح از سوی سازمان فنی و حرفه ای به صندوق معرفی شده اند که در حال آنالیز و بررسی می باشند.
وی اظهار امیدواری نمود که با اجرای این طرح فاصله بین آموزش و اشتغال برداشته شود و چرخه اشتغال کشور پویا گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد