همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

14هزار و 880 پشتیبان در سامانه صندوق مهرامام رضا(ع) ثبت نام کردند


  

روابط عمومی/ مدیرعامل صندوق مهرامام رضا(ع) در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری با سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از ثبت نام 14هزار و 880 پشتیبان در سامانه صندوق مهرامام رضا(ع) خبر داد.
جناب آقای حسین نژاد اظهار داشت: این افراد لزوماً خبر نیستند و نیاز به آموزش دارند و اکثرا برای ایجاد مشاغل در منزل هستند درصورتی که در طرحی که صندوق با سازمان فنی و حرفه ای دارد هدف شناسایی و تجهیز نخبگان مهارتی، افراد دارای سابقه و تجربه و حمایت از آن هاست.
به موجب این تفاهم نامه سازمان فنی حرفه‌ای کشور متعهد شده است تا ضمن برنامه‌ریزی و ایجاد زیرساخت‌های لازم و توانمند‌سازی متقاضیان و اعضاء شبکه‌های تولید و فروش به ارتقاء مهارت و بازآموزی کارکنان نیمه‌ماهر در شبکه‌های تولیدی کارآفرینان و نخبگان کمک کنند.
هم‌چنین شناسایی، اولویت‌بندی و معرفی فضاهای موجود در تمام مناطق شهری و روستایی به جهت بهره‌گیری از آنها توسط کارآفرینان، پشتیبانان و نخبگان مهارتی متناسب با مدل هوشمند شبکه اقتصاد محصولات بازار‌محور و مشاغل خانگی از دیگر تعهدات سازمان فنی حرفه‌ای کشور به‌شمار می‌رود.
در ادامه این مراسم، کورش پرند، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور افزود: استفاده از کارآفرینان، پشتیبانان و خبرگان رشته‌های مختلف که در مراکز فنی و حرفه‌ای مشغول هستند به صورت پایلوت اجرا شده و استفاده از آن تجربیات ما را به مدل امروز رساند.
وی همچنین با اشاره به یکی از نمونه‌های موفق و قابل اجرا در این طرح گفت: در شهرستان اشتهارد یک مرکز فنی و حرفه‌ای وسیع تشکیل شده که در حال طراحی یک شهرک نساجی و پوشاک در آن مکان هستیم که پس از بهره‌برداری، ظرف کمتر از 6 ماه حدود یک‌هزار نفر در آن مجموعه مشغول به کار خواهند شد.
پرند با اشاره به پیگیری موضوع دیپلماسی مهارت، آموزش مادام‌العمر و ایجاد شبکه نخبگان مهارتی در کشور به عنوان برنامه‌های جدید امسال سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، گفت: اگرچه سازمان متولی اشتغال کشور نیست، اما برای هم‌افزایی در حوزه‌های زیرمجموعه وزارتخانه، طرح جدید آموزش، تولید، بازاریابی و فروش (آموزش و اشتغال) را اجرایی می‌کنیم.
پرند تصریح کرد: آموزش‌های قید شده در این تفاهمنامه توسط آموزشگاه‌های آزاد تحت پوشش سازمان انجام می‌شود و برای رسیدن به اهداف این تفاهمنامه، استانداردهای آموزشی، مبتنی بر تولید طراحی می‌شود و افراد خبره در حوزه بازاریابی، بازار سازی،برند سازی و فروش هم به کارآفرینان در فروش محصولات کمک می‌کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد