همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

اطلاعیه ثبت نام ارشد علمی کاربردی


  به اطلاع کلیه متقاضیان شرکت در آزمون دوره‌ مهندسی فناوری ارشد و دوره کارشناسی حرفه ای ارشد نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی-کاربردی سال 1393 می‌رساند که ثبت‌نام برای شرکت در آزمون مذکور منحصراً بصورت اینترنتی از روز یکشنبه مورخ 22/10/92 آغاز و تا روز سه شنبه مورخ 1/11/92 پایان می‌پذیرد. لذا کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام که دارای شرایط عمومی و اختصاصی به شرح ذیل می‌باشند، می‌توانند در مهلت مقرر در آزمون مذکور ثبت نام و شرکت نمایند.

الف) تکالیف داوطلبان برای شرکت در آزمون:

داوطلب شرکت در آزمون باید یکایک اقدامات زیر را به موقع و در مهلت مقرر انجام دهد:

1- خرید کارت اعتباری ثبت‌نام.

2- ثبت‌نام از طریق سایت اینترنتی سازمان در زمان مقرر (22/10/92 لغایت 01/11/92).

3- پرینت کارت‌ شرکت در‌ آزمون، با مراجعه به سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور‌ به نشانی: www.sanjesh.org بر اساس برنامه زمانی مندرج در دفترچه راهنما.

5- حاضر شدن در محل‌ و حوزة امتحانی تعیین‌ شده در کارت شرکت در آزمون‌ و پاسخ دادن به سؤالات.

ب) ثبت‌نام‌ برای‌ شرکت‌ در آزمون:‌ 

ثبت‌نام برای شرکت در آزمون منحصراً از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org امکان‌پذیر است. لذا داوطلبان لازم است ابتدا نسبت به پرداخت هزینه خرید کارت اعتباری ثبت‌نام در آزمون به شرح ذیل، اقدام نموده و سپس مراحل بعدی را به انجام برسانند.

1- پرداخت هزینه خرید کارت اعتباری:

با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال می‌باشد، با مراجعه به سایت این سازمان و پرداخت مبلغ 178.000 (یکصد وهفتادوهشت هزار) ریال به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در آزمون، نسبت به دریافت اطلاعات کارت اعتباری (شماره سریال 12 رقمی) اقدام نمایند. 

2- دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام دوره‌ مهندسی فناوری ارشد و دوره کارشناسی حرفه‌ای ارشدنظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی-کاربردی سال 1393:

متقاضیان ثبت‌نام در آزمون دوره‌ مهندسی فناوری ارشد و دوره کارشناسی حرفه ای ارشد نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی-کاربردی سال 1393، با دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون از سایت این سازمان، ضمن مطالعه دقیق آن برای اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت‌نام اتباع غیر ایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه ایثارگران که در این دفترچه راهنمای درج شده در صورتی که دارای شرایط مندرج در دفترچه ‌باشند، می‌توانند به عنوان داوطلب در این آزمون ثبت‌نام نمایند.

3- آماده نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز برای ثبت‌نام.

- داوطلبان می‌بایست پس از مطالعه دفترچه راهنما مدارک و یا اطلاعات لازم مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام، از جمله فایل عکس اسکن شده را براساس توضیحات مندرج در دفترچه آماده نمایند.

توجه: شرایط وضوابط ثبت نام وشرکت درآزمون دردفترچه راهنما درج شده است و هرگونه‌ تغییر‌ در شرایط و ضوابط ثبت‌نام بصورت اطلاعیه رسمی از طریق‌ نشریه پیک‌ سنجش‌ (هفته‌نامه خبری‌ و اطلاع‌رسانی‌ سازمان ‌سنجش‌)، سایت سازمان سنجش و در صورت لزوم ‌از طریق رسانه‌های گروهی ‌اعلام ‌خواهد شد.

ضمناً داوطلبان گرامی می توانند سوالات خود را با شماره‌ تلفنهای‌ 9-88923595 (کد 021)، یا بخش پاسخگویی اینترنتی سایت سازمان به نشانی www.Sanjesh.org در میان بگذارند و از مراجعه حضوری به این سازمان خودداری فرمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد