همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

20 اکیپ از شهرداری بروجرد کار پاکسازی معابر برفی را آغاز کردند


  معاون خدمات شهری شهرداری بروجرد گفت: با آغاز ریزش برف از شب گذشته تا کنون 20 اکیپ از شهرداری کار پاکسازی معابر را از برف آغاز کردند.

 
به گزارش روزهای بروجرد ˈاحمدعبدی زادهˈ در گفت و گو با ایرنا افزود: این اکیپها شامل 300 نفر از کارگران خدمات شهری و 10 دستگاه خودروی سنگین برف روب و شن پاش است که ساعات اولیه بامداد امروز در برخی معابر پر تردد و مسیرهای تردد اتوبوس های عمومی به ویژه شهرکها، فعالیت خود را آغار کردند.

وی اضافه کرد: از شب گذشته تا کنون دو بار کار برف روبی معابر انجام شده که به دلیل شدت ریزش برف این معابر دوباره سفید پوش شدند.

وی اظهار داشت: اغلب گروه های برف روب را در جاده کمربندی ، گردنه و محور اشترینان متمرکز کردیم تا تردد در این محورهای با مشکل مواجه نشود.

بگفته وی برخی کارگران خدماتی نظافتی نیز به طور دستی کار پاکسازی پیاده روها و جویهای آب را انجام می دهند که این روال تا پایان ریزش برف ادامه دارد.

عبدی زاده افزود: تمامی نیروهای شهرداری با آغاز فصل سرما بطور آماده باش بوده و مقادیر زیادی شن و نمک نیز در جلوی اموزشگاهها مستقر شده تا در مواقع لزوم شهروندان دسترسی آسان داشته باشند .

وی اضافه کرد: تمامی خودروهای سازمانهای شهرداری برای برف روبی معابر به کار گرفته شده اند و به زودی تردد شهروندان در همه مسیرها امکان پذیر و آسان خواهد شد.

بارش برف از شب گذشته در بروجردآغاز شده و به گزارش اداره هواشناسی تا فردا ادامه دارد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد