همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

رفع مشکل آب شرب روستاهای دشت سیلاخور


  رفع مشکل آب شرب روستاهای دشت سیلاخور نیازمند تکمیل سد آبسرده است نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع مشکل آب شرب روستاهای دشت سیلاخور نیازمند تکمیل سد آبسرده است.

به گزارش روزهای بروجرد به نقل از مهر، بهرام بیرانوند عصر چهارشنبه در نشست رسیدگی به مشکلات روستاییان بخش مرکزی بروجرد در مسجد حضرت اباولفضل(ع) روستای شیروان اظهار داشت: برای گازرسانی به برخی از روستاهای دشت سیلاخور بروجرد قراردادی بسته شده ک در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: در گذشته به دلیل مشکل عبور خط اصلی انتقال گاز به این روستاها از محل پادگان مهندسی بروجرد پروژه گازرسانی برخی روستاها متوقف شده بود که امروز این مشکل رفع شده است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با گاز رسانی به روستاهای دشت سیلاخور بروجرد به طور قطع ضمن افزایش رفاه عمومی مردم، زندگی در روستاها آسانتر و از آمار مهاجرت روستائیان کاسته خواهد شد.

بیرانوند در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به مشکل کمبود آب آشامیدنی برخی روستاهای شهرستان افزود: در حال حاضر با توجه به افت چشمگیر سطح آبهای زیرزمینی شهرستان بروجرد امکان حفر چاه در روستاها وجود ندارد.

وی بیان داشت: با تکمیل سد آبسرده و ذخیره سازی 185 میلیون متر مکعب آب به طور قطع می توان مشکل آب روستاهای دشت سیلاخور بروجرد را حل کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد