همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

آثار سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در بروجرد اجرا می شود


  رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد از اجرای بخشی از آثار تئاترفجر، همزمان با سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر کشور در این شهرستان خبر داد.

ˈنادر ارجمندی ˈ افزود: هنرمندان سه گروه از مجموع گروه‎ های تئاتر راه یافته به جشنواره بین‎المللی تئاتر فجر، در شهرستانهای خرم آباد ، بروجرد و الیگودرز اجرای برنامه خواهند داشت.

وی اضافه کرد: نمایش ˈدو به یک به نفع بارسلوناˈ از مشهد ازجمله نمایش های شرکت کننده در سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر است که چهارم بهمن ماه سال جاری در بروجرد به روی صحنه خواهد رفت .

به گفته وی نمایش ˈبه کسی نگویید این قصه واقعیستˈ به کارگردانیˈپژمان شاهوردیˈ از بروجرد در سالن پلاتو ، نمایش ˈسعادت لرزان مردمان تیره روز ˈبه کارگردانی ˈیعقوب صدیق جمالیˈ از استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز در بروجرد نیز به روی صحنه می رود .

ارجمندی افزود: کارگاه نمایشنامه نویسی با حضور استاد ˈمحسن سراجیˈ با حضور هنرمندان و هنرجویان شهرستان دورود و بروجرد نیز سوم بهمن ماه در تالار دکتر عبدالحسین زرین کوب مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان بروجرد برگزار می شود.

وی در ادامه از راهیابی یک گروه تئاتر لرستان در بخش‎ صحنه ‎ای به جشنواره بین‎المللی تئاتر فجر خبر داد و یادآور شد: لرستان و شهرستان بروجرد در بخش تئاتر قابلیت ‎های خوبی دارد و موفقیت های سالهای گذشته نشان داده که در صورت فراهم شدن امکانات، هنرمندان این عرصه می توانند در عرصه ملی به رقابت بپردازند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد