همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

اعلام نتایج نهایی پذیرفته‌شدگان مرحله تکمیل ظرفیت رشته‌های تحصیلی آزمون سراسری برای بهمن ماه 1392 در دانشگاه پیام‌نور

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در رابطه با اعلام نتایج نهایی پذیرفته‌شدگان مرحله تکمیل ظرفیت رشته‌های تحصیلی آزمون سراسری برای بهمن ماه 1392 در دانشگاه پیام‌نور و موسسات آموزش عالی غیردولتی - غیرانتفاعی (پذیرش با سوابق تحصیلی)

  

ضمن تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و آرزوی توفیق الهی برای پذیرفته ‌شدگان گرامی، بدین‌‌وسیله از کلیه داوطلبانی که اسامی آنان به عنوان پذیرفته‌ شده در یکی از رشته‌های مختلف تحصیلی مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام‌نور و موسسات آموزش عالی غیردولتی_غیرانتفاعی برای بهمن‌ماه سال 1392(که پذیرش در آنها بر اساس سوابق تحصیلی صورت پذیرفته) اعلام گردیده است، دعوت می‌نمایند که با در دست داشتن مدارک به شرح ذیل (حسب مورد) و با رعایت ضوابط در تاریخهای تعیین شده برای ثبت‌نام به دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی ذیربط مراجعه نمایند.
 
مدارک مورد نیاز برای ثبت نام از پذیرفته‌شدگان
1- هریک از پذیرفته‌شدگان می‌بایست بر حسب مورد یکی از موارد ذیل را در زمان ثبت نام ارائه نمایند:
- اصل ‌مدرک گواهینامه دوره چهار ساله و یا شش ساله نظام قدیم ‌آموزش متوسطه با مهر و امضاء مدیر دبیرستان و یا هنرستان به انضمام یک برگ تصویر آن که نوع دیپلم، بخش و شهرستان محل اخذ دیپلم در آن قید شده باشد.
- اصل مدرک و یا گواهی تحصیلی متوسطه سال ما قبل دیپلم و دو سال ما قبل دیپلم برای داوطلبان نظام قدیم ‌آموزش متوسطه و یا داوطلبان دارای مدرک شش ساله نظام قدیم آموزش متوسطه با مهر و امضاء مدیر دبیرستان و یا هنرستان بانضمام یک برگ تصویر آن که بخش و شهرستان محل اخذ مدرک تحصیلی سال ماقبل دیپلم و دوسال ما قبل دیپلم در آن مشخص باشد.
- اصل گواهینامه پایان دوره پیش‌دانشگاهی یا گواهی آن (که تا تاریخ 30/11/92 اخذ شده باشد) برای داوطلبان نظام جدید آموزش متوسطه با مهر و امضاء مدیر مرکز پیش‌دانشگاهی بانضمام یک برگ تصویر آن که نوع رشته تحصیلی دوره پیش‌دانشگاهی، بخش و شهرستان محل اخذ مدرک پیش‌دانشگاهی در آن قید شده باشد.
- اصل ‌مدرک ‌و ‌یا گواهی ‌دیپلم ‌متوسطه ‌نظام‌جدید آموزش‌ متوسطه ‌و سال‌ ماقبل‌ دیپلم‌ برای داوطلبان نظام جدید آموزش متوسطه با مهر و امضاء مدیر دبیرستان ‌و ‌یا هنرستان ‌بانضمام‌ یک ‌برگ ‌تصویر آن ‌که بخش و شهرستان‌ محل اخذ مدرک تحصیلی دیپلم نظام جدید و سال ماقبل دیپلم نظام جدید در آن مشخص باشد.
- اصل مدرک و یا گواهی دانش‌آموختگان دوره‌های معادل (دارندگان مدرک معادل کاردانی- ویژه داوطلبان اخراجی‌ و انصرافی) به شرط آن که دوره فوق با مجوز شورای‌ گسترش ‌آموزش‌عالی وزارت علوم، ‌تحقیقات و فنآوری برگزار شده ‌باشد و مدارک معادل آنان مورد تایید وزارت متبوع باشد.
تبصره: براساس ضوابط مربوط قبولی این دسته از پذیرفته‌شدگان در مقطع بالاتر مورد تایید می‌باشد. بدیهی است در صورت قبولی در مقطع، مدرک تحصیلی اخذ شده دوره معادل، قبولی آنان لغو خواهد شد.
تبصره‌- دانشجویان‌ اخراجی‌ آموزشی‌ موضوع‌ ماده‌ 29 آیین‌نامه‌ آموزشی‌ و همچنین‌ دانشجویان‌ دوره‌ کارشناسی‌ که‌ مدرک‌ معادل‌ کاردانی‌ (اعم از کاردانی ‌عمومی‌ و یا کاردانی‌) را اخذ نموده‌اند نیز مانند مقررات‌ مربوط به‌ دانشجویان‌ انصرافی‌ پس‌ از تسویه‌ حساب ‌کامل‌ با مؤسسه‌ ذیربط و همچنین‌ اداره‌ کل ‌امور دانشجویان‌ داخل‌ و صندوق‌ رفاه‌ دانشجویان‌ وزارت‌ ذیربط و در صورت‌ نداشتن‌ مشکل‌ نظام‌ وظیفه‌ (برای‌ برادران‌) حق‌ ثبت‌نام‌ در رشته قبولی اعلام شده را دارا می‌باشند.
- اصل و یا گواهی مدرک دوره کاردانی (فوق دیپلم) دانشگاهها و موسسات آموزش عالی بانضمام‌ تصویر آن، برای پذیرفته‌شدگان دارای مدرک مذکور با قید تاریخ اخذ مدرک ‌کاردانی حداکثر تا تاریخ 30/11/92 مشخص شده باشد.
- اصل و یا گواهی مدرک دوره کاردانی پیوسته آموزشکده‌های فنی‌ و حرفه‌ای وابسته به وزارت آموزش وپرورش بانضمام تصویر آن، برای پذیرفته‌شدگان دارای مدرک مذکور با قید تاریخ اخذ مدرک ‌کاردانی(حداکثر تا تاریخ 30/11/92)  مشخص شده باشد.
تبصره: مدرک کاردانی پیوسته بدون شرط معدل به جای مدرک پیش‌دانشگاهی ملاک عمل و قابل قبول می‌باشد‌ لذا این دسته از پذیرفته‌شدگان (دارندگان مدرک مذکور) می‌توانند در مقطع کارشناسی به ادامه تحصیل بپردازند. بدیهی است که دروس گذرانده شده دانش‌آموختگان دوره فوق در صورت پذیرش در دوره کارشناسی پیوسته مطابق ماده 63 آیین نامه آموزشی دورهای کاردانی،‌ کارشناسی پیوسته و ناپیوسته مصوبه جلسه 399 مورخ 14/2/76 قابل معادل سازی نمی‌باشد.
- اصل یا گواهی سال اول، دوم و سوم دبیرستان و یا هنرستان برای دارندگان ‌مدرک‌ دوره‌های کاردانی پیوسته آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای آموزش و پرورش که در آن بخش و شهرستان محل تحصیل در آن درج شده باشد.
2- اصل شناسنامه و یک برگ فتوکپی از تمام صفحات آن.               
3- اصل کارت ملی به انضمام دو برگ تصویر پشت و رو.                   
4- شش قطعه عکس تمام رخ 4×3 تهیه شده درسال جاری.               
5- مدرکی‌ که ‌وضعیت ‌نظام ‌وظیفه ‌آنها (برای برادران) را با توجه ‌به ‌یکی از بند‌های دفترچه راهنمای ثبت‌نام مشخص کند.
6- اصل حکم مرخصی سالانه یا موافقت رسمی و بدون قید وشرط سازمان متبوع برای کارمندان دولت.
الف - کلیه قبول ‌شدگان لازم است قبل از مراجعه دانشگاه و یا موسسات محل قبولی، برای اطلاع از برنامه زمانی ثبت‌نام، نحوه مراجعه و مدارک مورد نیاز، به وب‌سایت موسسات ذیربط مراجعه نمایند. در صورتیکه برنامه زمانی مشخصی در وب‌سایت موسسات ذیربط درج نشده باشد داوطلبان می‌بایست با همراه داشتن اصل مدارک برای ثبت‌‌نام به دانشگاهها یا مؤسسات آموزش عالی در یکی از روزهای شنبه مورخ 26/11/92 و یا یکشنبه مورخ 27/11/92 به آدرس دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی ذیربط مراجعه نمایند، بدیهی است عدم مراجعه به موقع پذیرفته‌شدگان برای ثبت‌نام به منزله انصراف قطعی از تحصیل آنان تلقی خواهد شد.
ب - داوطلبانی که اسامی آنان به عنوان پذیرفته‌‌شدگان نهایی مرحله تکمیل ظرفیت هر یک از رشته‌های تحصیلی ‌ متمرکز (روزانه) اعلام گردیده، برابر ضوابط اعلام ‌شده قبولی آنان در رشته قبلی لغو می‌گردد و منحصراً می‌توانند در رشته پذیرفته‌ شده (قبولی جدید) مرحله تکمیل ظرفیت ثبت‌‌نام و ادامه تحصیل دهند. ضمناً برای پذیرفته‌‌شدگان دوره‌های روزانه یک نوبت از حداکثر دو نوبت قبولی منظور خواهد شد.
 
ضمناً داوطلبان گرامی می توانند سوالات خود را با شماره‌ تلفنهای‌ 9-88923595 (کد 021)، یا بخش پاسخگویی اینترنتی سایت سازمان به نشانی www.Sanjesh.org در میان بگذارندو از مراجعه حضوری به این سازمان خودداری فرمایند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد