همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

شرایط عمومی واختصاصی آزمون حسابداردانشگاه علوم پزشکی تهران



اخبار داغ|آگهی استخدام|شهرستان|عضویت در خبرنامه|فنی و حرفه ای|کنکورودانشگاه|کامپیوتر و اینترنت|سلامت|کارت شارژ|برترین ها|تماس با سایت

 

خرید عید از فروشگاه ما

برای دریافت آخرین مطالب روی مرورگر خود نوار ابزار سایت را از اینجا نصب کنید

ثبت ایمیل برای دریافت استخدامی

آگهی های استخدام امروز

دانلود هفته نامه بازارکار

اخبار پیام نور

اخبار دانشگاه آزاد

خرید شارژ سیمکارت

 

 

صفحه اول

نمایش ساده

برترینها

آرشیو اخبار

موضوعات

معرفی به دوستان

ارتباط با سایت

جستجو

شرایط عمومی واختصاصی آزمون استخدام پیمانی حسابدار

 
 
 
 

بسمه تعالی

 

«  آگهی استخدام پیمانی »

 

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود طبق مفاد
آئین‌نامه اداری ، استخدامی و تشکیلاتی کارمندان غیر هیات علمی دانشگاه  و در اجرای بند «الف» ماده
49 قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی کشور  از محل مجوز  استخدامی
شماره 53868  مورخ 14/2/88 وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی تاسقف 27  نفر از افراد
واجد شرایط ذیل را از طریق برگزاری آزمون  عمومی و  تخصصی ، مصاحبه تخصصی  و طی مراحل گزینش
بصورت پیمانی برای خدمت در واحدهای تابعه مستقر در شهر تهران و شهرستانهای ری و اسلامشهر استخدام می‌نماید
 

 

 

 

ردیف
 عنوان رشته
 شرایط احراز
 طبقه شغلی
 
1
 حسابدار
 دارا بودن دانشنامه لیسانس یا فوق لیسانس در رشته حسابداری
 5 و 4
 
 

 

 

 

 

 

شرایط عمومی استخدام

 1ـ تابعیت ایران

 2ـ تدین به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی

 3ـ اعتقاد به مبانی نظام جمهوری اسلامی ایران

 4ـ داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت دائم از خدمت جهت آقایان (معافیت تحصیلی و کفالت موقت پذیرفته نخواهد شد.)

  تبصره: داوطلب در هنگام ثبت نام سرباز نباشد، تاریخ ترخیص از خدمت و یا صدور کارت معافیت می‌بایست قبل از اتمام مهلت ثبت نام باشد در غیر اینصورت ثبت نام این افراد معتبر نخواهد بود.

5ـ عدم اشتغال در سایر مؤسسات دولتی و نهادهای انقلابی و عدم اخراج و بازخریدی خدمت و یا بازنشستگی از دستگاههای دولتی

6ـ داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی انجام کاری که برای آن استخدام صورت می‌گیرد.

7ـ عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر

8ـ نداشتن سابقه محکومیت قضایی که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی گردد و همچنین عدم اشتهار به فساد اخلاقی

9ـ داشتن مدرک تحصیلی طبق شرایط احراز مندرج در آگهی (رشته و مقطع تحصیلی داوطلبان بایستی عیناً طبق شرایط احراز مندرج در آگهی باشد و دارندگان مدرک تحصیلی غیر از مدارک درج شده در آگهی مجاز به شرکت در آزمون نمی‌باشند. داوطلب در زمان ثبت نام بایستی در رشته تحصیلی مورد نظر فارغ التحصیل شده باشد، بعبارت دیگر تاریخ اخذ مدرک تحصیلی می‌بایست قبل از اتمام تاریخ مهلت ثبت نام باشد.)

گواهی های صادره از دانشگاه ها و موسسات آموزشی عالی مبنی بر تعداد واحدهای پاس شده بعنوان مدرک تحصیلی قابل قبول نمی باشد و ثبت نام داوطلبان با این گواهی ها معتبر نمی باشد. همچنین ثبت نام افرادیکه در زمان ثبت نام فارغ التحصیل نشده‌اند معتبر نخواهد بود.

 

شرایط اختصاصی

1ـ حداکثر سن فارغ‌التحصیلان لیسانس 30 سال و فوق لیسانس و بالاتر 35 سال (موارد استثناء در بند 12 تذکرات قید گردیده است)

2-داشتن گواهینامه I.C.D.L (از مراکز معتبر دارای مجوز از استانداری تهران مندرج در سایت www.rto.ir) برای کلیه داوطلبان الزامی می‌باشد. درصورت عدم ارائه پذیرفته شدگان باید متعهد گردند در شش ماهه اول استخدام نسبت به طی دوره‌ آموزشی مذکور و سایر دوره‌های آموزشی مربوط به رشته شغلی اقدام و گواهی آن را ارائه نمائید.

3- با توجه به شرایط خاص واحد های تابعه دانشگاه داوطلبان مرد در اولویت میباشند و نسبت جنسیت داوطلبان و همچنین تعداد قطعی مورد نیاز پس از برگزاری آزمون و بررسی نمرات کتبی و تخصصی داوطلبان تعیین خواهد شد.

 

« نحوه ثبت نام و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و

زمان برگزاری آزمون کتبی عمومی و تخصصی »

 

1ـ قبل از شروع ثبت نام به داوطلبان توصیه میشود مفاد آگهی را بطور کامل و دقیق مطالعه نموده و در صورت داشتن شرایط لازم از طریق این سایت مبادرت به ثبت نام نماید.

 

2ـ پرداخت مبلغ /000/150 ریال به حساب (جام) شماره 42/27619004 غیرقابل برداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران نزد بانک ملت شعبه هجرت با کد شناسه 1223 بنام مدیریت نظارت و توسعه امور عمومی قابل پرداخت در کلیه شعب بانک ملت بعنوان حق ثبت نام داوطلبان استخدام (ایثارگران از 50% مبلغ مذکور و فرزندان شاهد از پرداخت هزینه مذکور معاف می‌باشند) وجوه پرداختی بهیچ وجه مسترد نخواهد شد. لذا داوطلبان قبل از واریزی حق ثبت نام بایستی متن کامل آگهی را به دقت مطالعه نمایند در صورت دارا بودن شرایط مبادرت به واریزی حق ثبت نام نمایند.

تبصره: اصل رسید بانکی (فیش واریزی حق ثبت نام) در زمان دریافت مدارک از داوطلبان اخذ خواهد شد. لذا به داوطلبان محترم توصیه می‌شود فیش واریزی را نزد خود نگهداری و در هنگام ارائه مدارک به همراه سایر مدارک به کارشناس مربوطه تحویل نمایند.

 

3ـ اسکن عکس پرسنلی 
 تبصره:اگربرای اولین باردراین سایت واردشده اید درهنگام پرکردن فرم ثبت نام جهت نام کاربری توصیه می شود که ازحروف انگلیسی ویا عدد استفاده نمائید(نظیر کدملی ) ،ودرغیر این صورت باوارد کردن کدکاربری قبلی ورمز خود وارد پنل شخصی خود شده ودررشته موردنظر ثبت نام نمائید.

4ـ داوطلبان واجد شرایط می‌توانند حداکثر تا ساعت 24 مورخ 26/11/88 با مراجعه به آدرس اینترنتی معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه به نشانی : http://emp.tums.ac.ir پس از مطالعه دقیق و کامل آگهی و طی مراحل ثبت نام و خود اظهاری مدارک مورد نیاز از طریق سایت ثبت نام و با دریافت کد رهگیری از ثبت نام خود اطمینان حاصل نمایند. ثبت نام داوطلبان فقط در مهلت مقرر معتبر خواهد بود و داوطلبانی که مراحل ثبت نام آنان ناقص باشد ترتیب اثر داده نخواهد شد.


5ـ کارت ورود به جلسه امتحان یا مسابقه داوطلبان پس از طی مراحل ثبت نام و انقضای مهلت ثبت نام از طریق سایت صادر خواهد شد. داوطلبان جهت دریافت کارت می‌توانند از تاریخ 1/12/88 با مراجعه به سایت از طریق کد کاربری و رمز عبور در قسمت پیگیری‌ها با کلیک بر روی کارت ورود به جلسه کارت خود را مشاهده و پرینت آنرا دریافت نمایند.

این کارت متضمن کد رهگیری شماره صندلی، محل برگزاری آزمون و منقوش به تصویر رایانه‌ای داوطلب می‌باشد و بهمراه داشتن آن در روز آزمون الزامیست. متذکر می‌گردد در صورت عدم ارائه کارت مزبور در روز آزمون از ورود داوطلب به جلسه آزمون مخالفت بعمل خواهد آمد.

 

6ـ آزمون کتبی عمومی و تخصصی روز پنجشنبه مورخ 6/12/88 برگزار خواهد شد. ضمناً محل برگزاری آزمون مذکور در مفاد کارت ورود به جلسه داوطلبان درج خواهد شد. داوطلبان می‌بایست با مراجعه مستمر به سایت معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع کلیه اطلاعیه‌های مربوطه را به طور کامل و دقیق مطالعه نمایند؛ مسئولیت و عواقب ناشی از عدم توجه به مطالب اعلام شده به عهده داوطلبین خواهد بود.

 

مدارک مورد نیاز

1ـ داوطلبان محترم بایستی در هنگام ثبت نام کلیه شرایط مندرج در آگهی استخدام را با مدارک مربوطه داشته باشند

بدیهی است در صورتیکه داوطلب در زمان ثبت نام به هر دلیل فاقد هر یک از شرایط قید شده باشد «بطور مثال تاریخ فراغت از تحصیل، تاریخ پایان خدمت زیرپرچم» ، یا سایر شرایط اعلام شده بعد از تاریخ ثبت نام محقق گردد و یا اینکه داوطلب در زمان ثبت نام فاقد شرایط از لحاظ سن باشد) ثبت نام این افراد معتبر نخواهد بود و از ادامه مراحل استخدام یا اشتغال وی در هر مرحله که مشخص گردد جلوگیری خواهد شد و استخدام داوطلب کان لم یکن تلقی خواهد شد.

2ـ مسئولیت هرگونه اشتباه در اطلاعات ارسالی یا تفسیر اشتباه شرایط اعلام شده دانشگاه با متقاضی می‌باشد.

3ـ از افراد پذیرفته شده در آزمون استخدامی پس از طی مراحل گزینش کلیه مدارک مورد نیاز براساس مندرجات آگهی اخذ و صحت مدارک ارائه شده از مراجع ذیصلاح استعلام خواهد شد.

تذکر: با توجه به اینکه کلیه مدارک مورد نیاز از افراد پذیرفته شده پس از طی مراحل استخدام اخذ خواهد شد لذا نیازی به ارسال و همچنین اسکن مدارک (بغیر از اسکن عکس پرسنلی) در هنگام ثبت نام نمی‌باشد.

 

نحوه دعوت به مصاحبه تخصصی 

افراد پذیرفته شده ( باستثناء ایثارگران و معلولین عادی در حد سهمیه مقرر ) از بین کسانی که حداقل 60% نمره آزمون کتبی عمومی و تخصصی را کسب نموده باشند با رعایت اولویت‌های مقرر در آگهی و متناسب با ظرفیت‌های رشته‌های شغلی به میزان حداکثر سه برابر جهت انجام مصاحبه تخصصی معرفی خواهند شد و داوطلبان معرفی شده جهت انجام مصاحبه تخصصی باید 50% نمره مصاحبه تخصصی را کسب نمایند که در این صورت با رعایت اولویت‌های مقرر در آگهی بعنوان پذیرفته شده نهایی جهت انجام مراحل تائید صلاحیت به هسته گزینش معرفی میگردند.

نمره نهایی هر داوطلب برابر با حاصل جمع 50% نمره آزمون کتبی (عمومی و تخصصی) و 50% نمره مصاحبه (تخصصی) خواهد بود.

« زمان و محل مصاحبه تخصصی پس از استخراج نتیجه آزمون کتبی عمومی و تخصصی در سایت معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه بنشانی فوق اعلام خواهد شد. »   

 

تذکرات
1- جانبازان و آزادگان عزیز انقلاب اسلامی و افراد خانواده معظم ( شهداء ـ اسرا ـ مفقودین و جانبازان از کار
 
افتاده کلی که قادر به انجام کار نمی‌‌باشند ) و همچنین رزمندگانی که حداقل 9 ماه متوالی یا 12 ماه متناوب بطور داوطلبانه ازتاریخ 31/6/59 لغایت 29/5/67 در جبهه‌های جنگ تحمیلی حضور داشته‌اند بشرط دارا بودن شرایط مذکور در آگهی و کسب حدنصاب نمره لازم در آزمون از اولویت مقرر قانونی برخوردار خواهند بود. ( توضیح اینکه خانواده معظم آزادگان صرفاً تا یک سال پس از آزادی آزاده از اولویت فوق برخوردار می‌باشند ). استخدام ایثارگران مازاد بر سهمیه مقرر قانونی در رقابت با سایر داوطلبان واجد شرایط صورت خواهد گرفت.
1/2- در اجرای تصویبنامه شماره 145264/ت35687 مورخ 7/11/85 هیات محترم وزیران و بخشنامه شماره 16360/1802 مورخ 9/2/86 سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور 25% سهمیه فرزندان شهدا از طریق بانک اطلاعات بنیاد شهید و امور ایثارگران جذب خواهد شد. فرزندان معزز شهدا در صورت شرکت در آزمون استخدامی با سایر داوطلبان واجد شرایط رقابت خواهند نمود.

2- بسیجیانی که حداقل 4 سال سابقه خدمت عضویت فعال ومستمر در گردانهای عاشورا را داشته باشند و همچنین بسیجیانی که حداقل ( 100 ) امتیاز کسب کرده‌اند با ارائه گواهی مربوطه بشرط دارا بودن شرایط مساوی با سایر داوطلبان غیر ایثارگر دراولویت خواهند بود.

3- معلولین عادی بشرط دارا بودن شرایط مندرج در آگهی و کسب حدنصاب نمره لازم از 3% سهمیه قانونی مربوطه برخوردار خواهند بود.

4- مشمولین بندهای 1 و2 و3 تذکرات ( ایثارگران و معلولین عادی واعضاء‌ گردانهای عاشورا ) ضروریست گواهی خود را از مراجع ذیصلاح

( بنیاد شهید و امور ایثارگران ـ نیروی مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، امور جهادگران وزارت جهاد کشاورزی ومدیریت توانبخشی سازمان بهزیستی ) حسب مورد اخذ و همراه با سایر مدارک مورد نیاز در زمان مقرر ارائه نمایند. ( گواهی جانبازان حتماً با قید درصد جانبازی و خانواده جانبازان از کار افتاده مبنی بر قادر به کار نبودن ایشان به تائید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ذیربط رسیده باشد. ) ضمناً خانواده محترم شهداء می‌بایست در صورت دارابودن کارت شناسایی ( مربوط به شخص متقاضی ) از بنیاد شهید انقلاب اسلامی با ارائه تصویر آن و در غیر اینصورت گواهی از بنیاد مذکور اخذ نمایند. در گواهی صادره برای خانواده جانبازان حتماً بایستی عبارت « غیر قادر بکار بودن » جانباز قید شده باشد ، بدیهی است در غیر اینصورت ترتیب‌اثر داده نخواهد شد.  

5- داوطلبان بومی در صورت داشتن شرایط مندرج در آگهی تا سقف 50% از مجوزهای استخدامی مربوطه از اولویت لازم برخوردار می‌باشند. دراین صورت رقابت در بین افراد بومی همان مناطق انجام خواهد شد. بدیهی است  درصورتیکه برای استخدام 50% بقیه سهمیه سایر افراد بومی رتبه لازم را در بین کلیه افراد کسب کرده باشند امتیاز فوق مانع از جذب آنها بمیزان بیشتر از 50% سهمیه استخدامی نخواهد شد.

داوطلبان در صورت داشتن یکی از شرایط ذیل بومی تلقی می‌گردند :

الف) محل تولد داوطلب با محل جغرافیایی مورد درخواست برای استخدام یکی باشد. (با توجه به محل جغرافیایی تحت پوشش دانشگاه افرادیکه محل تولد آنان یکی از شهرهای تهران، اسلامشهر یا شهرری باشد بومی تلقی میشوند.)

ب) حداقل دو مقطع از مقاطع تحصیلی ابتدائی ، راهنمائی و متوسطه را در محل مورد تقاضای استخدام گذرانده باشد.

ج) فرزندان پرسنل نیروهای مسلح در صورتی که محل (3) سال از سنوات تحصیلی آنان (اعم از ابتدائی ، راهنمایی یا دبیرستان) با محل جغرافیائی مورد تقاضای استخدامی یکی باشد.

داوطلبان مشمول قسمت « ب » این بند بایستی تائیدیه اخذ دو مقطع تحصیلی خود را از واحد آموزشی ذیربط دریافت و مشمولین قسمت « ج » این بند علاوه بر تائیدیه اخذ سه سال از سنوات تحصیلی خود از واحد آموزشی ذیربط بایستی گواهی اشتغال پرسنل نیروهای مسلح در زمان تحصیل فرزند در منطقه جغرافیایی مورد تقاضا را از یگان مربوطه اخذ و به همراه سایر مدارک ارائه نمایند. در صورت عدم ارائه گواهی موضوع این بند داوطلب بومی تلقی نشده و حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت. 

6- داوطلبان نباید از جمله افرادی باشند که به موجب آراء مراجع قضایی و ذیصلاح از خدمت دولتی منع شده باشند.

7- به مدارک ارسالی دارندگان مدرک تحصیلی بالاتر و پایین‌تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز مشاغل مورد اشاره و همچنین مدارک ( معادل ) ترتیب‌اثر داده نخواهد شد.

افراد دارای مدرک تحصیلی بالاتر از مقطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز مشاغل آگهی ( مربوط یا غیرمربوط ) مجاز به شرکت در آزمون با ارائه مدرک تحصیلی مقطع پائین‌تر نمی‌باشند.

8- نیروهای شرکتی، قرارداد انجام کار معین و قرارداد انجام کار مشخص شاغل در دانشگاه علوم پزشکی تهران مشمول تصویبنامه شماره 84515/ت34613هـ مورخ 15/12/84 هیات محترم وزیران با ارائه گواهی مربوطه از واحد محل اشتغال و فرزندان کارکنان شاغل ، بازنشسته و فوت شده دانشگاه با ارائه گواهی مربوطه بشرط دارابودن شرایط مساوی با سایر داوطلبان غیرایثارگر و معلولین در اولویت خواهند بود. ( درصورتیکه نیروهای شرکتی و قرارداد انجام کار مشخص و قرارداد انجام کار معین امتیاز مساوی کسب نمایند ، نیرویی که دارای سابقه خدمت مرتبط بیشتری می‌باشد در اولویت قرار خواهد گرفت. )

9- داوطلبان استخدام نباید مستخدم رسمی ، ثابت و پیمانی و بازخرید شده دستگاههای دولتی باشند.

10- در هر مرحله از مراحل مربوط به امتحان یا مسابقه چنانچه خلاف اطلاعات اعلام شده توسط داوطلب محرز گردد مراحل طی شده کان لم یکن تلقی و در صورت صدور حکم استخدامی حکم مزبور لغو و بلااثر می‌گردد و داوطلب از شرکت در آزمونهای استخدامی بعدی دانشگاه نیز محروم خواهد شد.

11- مدارک تحصیلی فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی در صورت پذیرفته شدن در آزمون ( حداکثر دو ماه پس از اعلام نتیجه ) بایستی به تائید سازمان مرکزی دانشگاه مذکور برسد.

12- داوطلبان درهنگام ثبت نام نباید کمتر از 18 سال و مقاطع تحصیلی فوق دیپلم و لیسانس بیشتر از 30 سال و مقاطع تحصیلی فوق لیسانس و دکتری بیشتر از 35 سال داشته باشند.

تبصره : موارد ذیل بشرط ارائه تائیدیه‌های معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد.

الف) داوطلبانی که در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل داوطلبانه ( ازتاریخ 31/6/59 لغایت 29/5/67 ) خدمت نموده‌اند بمیزان حضور در جبهه.

ب) جانبازان و رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت درجبهه‌های نبرد حق علیه ‌باطل بمیزان مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی.

ج) افراد خانواده معظم ( شهداء ، اسرا ، مفقوالاثرها و جانبازان از کارافتاده کلی که قادر به انجام کار نمی‌باشند شامل : همسر ، فرزندان ، پدر ، مادر ، خواهر ، برادر ) تا میزان 5 سال.

د) آزادگان از حداکثر سن فوق‌الذکر معاف می‌باشند. 

و) مدت خدمت نظام وظیفه عمومی

هـ) داوطلبانی که طرح خدمت نیروی انسانی موظف را به استناد قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان انجام داده‌اند بمیزان انجام خدمت فوق ( مدت اضافه خدمت قابل محاسبه نخواهدبود )

ی) نیروهای شرکتی، قرارداد مشخص و معین شاغل در دانشگاه بمیزان مدت اشتغال بطور تمام وقت در دانشگاه علوم پزشکی تهران 

 

13- مواد آزمون کتبی عمومی عبارتند از :

1-معارف اسلامی           2-ریاضی و آمار مقدماتی                    3-زبان انگلیسی عمومی       

4-اطلاعات سیاسی و اجتماعی و مبانی قانونی 5-زبان و ادبیات فارسی        6-فن آوری اطلاعات

آزمون کتبی تخصصی در ارتباط با رشته شغلی مورد درخواست خواهد بود.

 

14-داوطلبانی که دارای گواهی طی دوره‌های آموزش عمومی و تخصصی طبق جدول شرح وظایف بوده و هنگام ثبت نام خوداظهاری نمایند از اولویت برخوردار خواهند بود، گواهی‌های مربوطه با سایر مدارک مورد نیاز متعاقباً اخذ خواهد شد.

15- قبولی واجدین شرایط منوط به کسب امتیازات تصویب شده توسط هیات رئیسه دانشگاه می‌باشند.

16- یکی از فرزندان کارکنان شهید ، جانباز بیست و پنج درصد ( 25% ) و به بالا و آزاده دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران ( اعم از شاغل ، فوت شده ، بازنشسته یا ازکارافتاده ) که واجد شرایط عمومی استخدام می‌باشند علاوه بر سهمیه استخدامی ایثارگران از اولویت لازم در آگهی برخوردار می‌باشند.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد