همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

دانشگاه پیام نور دانشجویانی که از جمله قانع ترین و نجیب ترین دانشجویان کشور


  دکتر ابوالفضل فرهانی ، رئیس دانشگاه پیام نور گفت : تقدیر از 183 دانش آموخته برتر در دانشگاه پیام نور دانشجویانی که از جمله قانع ترین و نجیب ترین دانشجویان کشور هستند از جمله افتخارات این دانشگاه است.

رئیس دانشگاه پیام نور در چهارمین جشن دانش آموختگان دانشگاه پیام نور با اشاره به دشواری فارغ التحصیل شدن در دانشگاه پیام نور گفت: دانش آموختگان و فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور با توجه به اینکه بار اصلی آموزش بر عهده خودشان است مسیر دشواری را نسبت به سایر دانشجویان در جهت فارغ التحصیلی باید طی کنند.همه دانش آموختگانی که امروز در این جمع حضور دارند با دشوراری و تلاش مضاعف توانسته اند این مهم را درک کرده و امروز افتخار دانش آموخته برتری را در مقطع تحصیلی خود را به خود اختصاص دهند.

دکتر فراهانی با اشاره به اینکه دانش آموختگانی که امروز در چهارمین جشن دانش آموختگان دانشگاه پیام نور حضور دارند نماینده 700 هزار فارغ التحصیل در کشور می باشند گفت : نباید نقش اساتید زحمت کش را در این موفقیت نادیده گرفت اساتیدی که دانشجو را فرزند خود دانسته و همه تلاش خود را در زمینه موفقیت دانشجویان کرده اند.

وی با اشاره به بومی گزینی در دانشگاه پیام نور گفت: این امر این امکان را برای دانشجو فراهم کرده است که با تحصیل در فضای خانواده و حفظ اشتغال و کسب و کار خود در محل سکونت بستر ساز سلامت اجتماعی آنها باشد.

دکتر فراهانی گفت : دانشجویان دانشگاه پیام نور از جمله قانع ترین و نجیب ترین دانشجویان کشور هستند و امیدواریم در عالی ترین مدارج علمی شاهد موفقیت آنها باشیم.

دکتر فراهانی افزود : در این  جشن از 16 نفر دانش آموخته برتر دوره دکتری، 99 نفر از دانش آموختگان برتر کارشناسی ارشد و 68 نفر از دانش آموختگان برتر دوره کارشناسی تقدیر بعمل  می آید  و برای نخستین بار تعدادی از دانشجویان شاهد و ایثارگر که بالاترین معدل را کسب کرده بودند نیز تجلیل خواهند  شد

گفتنی است همچنین از  تعدادی از فارغ التحصیلان مرکز افغانستان با حضور رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی افغانستان در تهران در این مراسم تقدیر شد.

از حاشیه های گفتنی  این همایش  می توان گفت چهارمین جشن دانش آموختگان دانشگاه پیام نور در حالی برگزار شد که با حضور دکتر فراهانی در نخستین حضور خود به عنوان رئیس دانشگاه پیام نور در این مراسم با تشویق دانشجویان و استقبال گرم و صمیمی آنها مواجه شد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد