همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

نتایج دوره کارشناسی حرفه ای ارشد سال 93 دانشگاه جامع علمی کاربردی‎


 نتایج معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته ‌های نیمه‌ متمرکز دوره کارشناسی حرفه ای ارشد سال 93 دانشگاه جامع علمی کاربردی‎

 لینک مشاهده نتایج

با حمد و سپاس به درگاه خداوند متعال، با آرزوی موفقیت برای کلیه داوطلبان عزیز، بدین‌وسیله توجه معرفی شدگان چند برابر ظرفیت کدرشته محل‌های نیمه‌متمرکز آزمون دوره‌ مهندسی فناوری ارشد و دوره کارشناسی حرفه‌ای ارشد سال 1393دانشگاه جامع علمی ـ‌کاربردی را به موارد ذیل معطوف می‌دارد:
الف) بر اساس ضوابط مربوط به گزینش رشته‌های نیمه‌متمرکز لازم است داوطلبان جهت اطلاع از نحوه‪‬ی شرکت در مصاحبه در یکی از روزهای یک‌شنبه مورخ 25/3/93 لغایت دوشنبه مورخ 26/3/93،  با در دست داشتن مدارک مندرج در بند "ب" به نشانی تعیین شده در جدول شماره 9 مندرج در دفترچه راهنمای آزمون دوره‌های مذکور به مراکز آموزش ذیربط مراجعه نمایند. بدیهی است عدم مراجعه داوطلبان در روزهای تعیین شده به منزله انصراف قطعی از گزینش در رشته ذیربط تلقی خواهد شد.
ب) مدارک لازم برای ثبت‌نام:
1- تصویر شناسنامه و اصل آن جهت مطابقت.
2- تصویر کارت ملی و اصل آن جهت مطابقت.
3- چهار قطعه عکس 4×3.
4- اصل مدرک کارشناسی مرتبط و یا گواهی موقت آن.
تذکر مهم: آن دسته از داوطلبانی که تا تاریخ 31/6/1393 فارغ‌التحصیل می‌شوند و در زمان ثبت‌نام اینترنتی فاقد گواهینامه پایان تحصیلات بوده و نسبت به تکمیل فرم شماره 2 مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون دوره‌های مذکور اقدام نموده‌اند، لازم است فرم مذکور را نیز ارایه نمایند.
5- اصل مدرک کاردانی برای فارغ‌التحصیلان دوره کارشناسی ناپیوسته.
6- گواهی اشتغال به کار با امضا و مهر بالاترین مقام مسئول، آخرین فیش حقوقی و آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر انجام کار مطابق شرایط مندرج در جدول شماره 4 دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون دوره‌های مذکور.
7- مدرکی که وضعیت نظام وظیفه داوطلبان را با توجه به بند 3-2 (مقررات وظیفه عمومی) مندرج در صفحه 3 دفترچه راهنمای آزمون مذکور مشخص نماید (برای برادران).
8- تکمیل و ارایه "فرم شماره 301 " مندرج در این اطلاعیه به همراه کلیه مستندات مرتبط به مرکز ذیربط در روز مراجعه.

دریافت فرم شماره 301 فرمت PDF



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد