همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

تمدید ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی


 

 بدین‌وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1393، می‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانیکه تا این تاریخ موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده که در روزهای سه شنبه مورخ 20/03/93 لغایت پنجشنبه مورخ 22/03/93 بتوانند نسبت به ثبت‌نام و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند. لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما (دفترچه راهنما از طریق سایت سازمان قابل دسترسی است) و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1393 اقدام نمایند.  


متقاضیان دانشگاه آزاد اسلامی کاردانی به کارشناسی


 بدین وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته  سال 1393 می رساند آن دسته از داوطلبانی که متقاضی پذیرش دررشته های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی در این آزمون می باشند لازم است  براساس رشته‌های امتحانی که پذیرش آنها توسط دانشگاه آزاد اسلامی صورت می‌گیرد (این رشته‌های امتحانی در دفترچه راهنمای ثبت‌نام مشخص گردیده است) با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org و مطالعه شرایط و ضوابط آزمون (مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون که در سایت سازمان قرار دارد) ثبت‌نام نمایند و بر اساس دستورالعمل اجرایی می بایست در زمان پرینت کارت شرکت در آزمون (از روز دو شنبه مورخ 20/5/93 لغایت روز چهارشنبه مورخ 22/5/93) با مراجعه به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی و  براساس  اطلاعیه  آن  دانشگاه، نسبت به  انتخاب کد رشته های تحصیلی بر اساس رشته امتحانی خود اقدام نمایند.

ضمناً در راستای اجرای مفاد قانون جامع ایثارگران مصوب مجلس محترم شورای اسلامی همسران و فرزندان جانبازان عزیز 25 درصد به بالا مشمول استفاده از سهمیه ایثارگران می‌شوند. این دسته از داوطلبان می‌بایست به تناسب نسبت به علامتگذاری بندهای  10 و 11 تقاضانامه ثبت‌نامی اقدام نمایند.

  • مهلت ثبت نام : مهلت ثبت نام از روز یک‌شنبه ۱۱ خرداد ماه ۱۳۹۳ تا پایان روز دوشنبه ۱۹ خرداد ماه ۱۳۹۳ است
  • توجه ویژه : در طی مراحل ثبت نام از کلیک برروی دکمه Back مرورگر خود و باز کردن بیش از یک صفحه مرور گر بر روی کامپیوتر خود جدا خودداری نمایید در غیر اینصورت به صفحه اصلی بازگشته و مراحل ثبت نام را دوباره انجام دهید
  • توجه ویژه : ثبت نام  شما فقط وقتی تکمیل گردیده است که در مراحل ثبت نام در یک صفحه مجزا از سیستم ثبت نام شماره پرونده  ۶ رقمی و کد پیگیری ۱۶ رقمی دریافت نمایید.
  • توجه ویژه : در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکل در روند ثبت‌نام داوطلبان می‌توانند از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ و ۱۳:۳۰ الی ۱۵:۳۰ بجز ایام تعطیل با شماره‌های ذیل تماس حاصل فرمایند.
    ۰۲۶-۳۶۲۷۰۰۶۱
    ۰۲۶-۳۶۲۷۰۰۶۲

چه کسانی می توانند ثبت نام کنند

  • ۱: داوطلبان باید دفترچه راهنمای ثبت‌نام را به طور کامل مطالعه کرده باشند
  • ۲: داوطلبان باید حتما شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام را داشته باشند
  • توجه ویژه : داوطلبان بایستی سریال ‌ثبت‌نام ۱۲ رقمی ثبت‌نام با آزمون و بدون آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته- سال ۱۳۹۳ به مبلغ ۱۴۴۰۰۰ ریال معادل چهارده هزار و چهارصد تومان را از قسمت خرید کارت تهیه نمایند
  • توجه ویژه : داوطلبانی که علاقمند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی را دارند، بایستی سریال ثبت نام ۹ رقمی مربوطه را به مبلغ ۲۹۰۰۰ ریال معادل دو هزار و نهصد تومان خریداری نمایند

لینک ثبت نام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد