همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

15 هزار دانشجو و استاد در دانشگاه علامه فعالیت می کنند


  رییس دانشگاه علامه طباطبایی در دیدار با آیت الله جوادی آملی؛     
15 هزار دانشجو و استاد در دانشگاه علامه فعالیت می کنند     
رییس دانشگاه علامه طباطبایی در دیدار با آیت الله جوادی آملی گفت: 15 هزار دانشجو و 500 استاد در این دانشگاه مشغول تحصیل و تدریس هستند، که تمامی آنها جزو چهره های برتر علمی و اخلاقی کشور محسوب می شوند.
به گزارش ایرنا ، حسین سلیمی روز پنج شنبه در دیدار با حضرت آیت الله جوادی آملی از مراجع تقلید ضمن ارایه گزارشی از فعالیت های دانشگاه علامه طباطبایی افزود: امیدوارم بتوانیم بیش از گذشته از اندیشه های حضرتعالی بهره مند شویم. زیرا که این دانشگاه، تنها دانشگاه تخصصی علوم انسانی است.
سلیمی با بیان اینکه فاصله ما با نقطه مطلوب زیاد است و قصد داریم این دانشگاه را از کشاکش های سیاسی دور نگه داریم ، افزود: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا فردایی پراز آرامش برای دانشجو و استاد در این دانشگاه ایجاد کنیم .
وی با اشاره به اینکه وضعیت تولیدات علمی در این دانشگاه چندان مطلوب نبوده گفت: در گذشته دانشگاه علامه از نظر تولیدات علمی در مرحله قابل قبولی قرار نداشته اما با تلاش تمامی دست اندرکاران در همین چند ماه اخیر شاهد پیشرفت ها و تولیدات علمی در دانشگاه هستیم.
سلیمی تاکید کرد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته شرایطی در دانشگاه علامه فراهم شده است که قصد داریم در آینده نزدیک میزبان گردهمایی دانشگاه های اسلامی دنیا در ایران باشیم.
رییس دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه نگاه آیت الله جوادی آملی باید در دستور کار دانشگاه علامه قرار گیرد، گفت: نوع نگاه حضرتعالی سرلوحه اقدامات ما به ویژه در تولیدات علمی خواهد بود ، امیدوارم در آینده مبنای تمام تولیدات علمی از نگاه علامه طباطبایی و حضرت آیت الله جوادی آملی باشد تا بتوانیم اندیشه های علامه را برای متفکران بیش از پیش ترویج دهیم.
وی ادامه داد: علامه طباطبایی معتقد بودند که هرگونه علمی که به انسان داده می شود نماد یک هدایت الهی است و این دقیقا همان چیزی است که امروز به ما گفته شد.
وی در ادامه گفت : امیدواریم همانگونه که علائم نشان می دهد رشد دانشگاه علامه ادامه داشته باشد .
رییس دانشگاه علامه طباطبایی در پایان گفت: امروز می خواهیم تقاضایی را از سوی تمامی خانواده دانشگاه علامه از حضرتعالی داشته باشیم تا برای همایش انسان شناسی که به میزبانی دانشگاه ما در اوایل پاییز برگزار می شود پیامی را اعلام بفرمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد