همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

آلمان قهرمان جام‌جهانی فوتبال2014 شد


  

آلمان با گل دقیقه ۱۱۳ بازیکن جوان و ۲۲ ساله‌اش، ستاره چهارم را بر پیراهن خود دوخت. آن‌ها جام رویایی خود را با قهرمانی در برزیل به پایان رساندند تا نخستین تیم اروپایی باشند که در آمریکای جنوبی قهرمان جهان شده باشند.
به گزارش «تابناک»، آلمان با تک‌گل ماریو گوتزه در وقت اضافه دوم بازی، توانست بار دیگر آرژانتین را در فینال جام‌جهانی ناکام بگذارد و قهرمان بیستمین دوره جام‌جهانی فوتبال شود.

همه اتفاقاتی که چهار سال پیش در فینال جام‌جهانی ۲۰۱۰ رخ داد، بار دیگر در فینال جام‌جهانی ۲۰۱۴ روی داد تا آلمان مانند اسپانیا ۲۰۱۰ در وقت اضافه دوم، قهرمانی را از آن خود کند.

اگر آلمانی‌ها قهرمانی خود در جام بیستم را مدیون تیم خوب و درخشان خود هستند، در مقابل ‌آرژانتنی‌ها نیز بی‌گمان از دست دادن ‌قهرمانی در فینال را، ‌مدیون بازیکنان ضعیف خود هستند؛ جایی که به جز مسی و ماسکرانو، سایر بازیکنان این تیم از جمله سه مهاجم این تیم هیگواین، پلاسیو و آگرو بسیار ضعیف ظاهر شدند و موقعیت‌های عالی گلزنی را یکی پس از دیگری از دست دادند.

پیش از بازی هم می‌شد حدس زد که نبرد یوآخیم لوو و سابیا را مربی آلمانی از آن خود کند و در ۱۲۰ دقیقه بازی مشخص شد، ‌این لوو بود که با تعویض‌های عالی خود، قهرمانی را به آلمانی‌ها هدیه کرد. گل آلمان روی همکاری آندره شورله و ماریو گوتزه دو بازیکن تعویضی یوآخیم لوو زده شد و در مقابل این سابیا بود که با تعویض‌های بی‌ثمر خود، سرعت خوب آرژانتین نیمه اول را گرفت تا سرانجام آن‌ها بازنده فینال بیستم باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد