همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

مهمترین راه حل معضل بیکاری گسترش آموزش های فنی و حرفه ای است


 

 

حجت الاسلام عبادی:
مهمترین راه حل معضل بیکاری گسترش آموزش های فنی و حرفه ای است
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت آموزش های فنی و حرفه ای در اشتغال کشور گفت: یکی از مهمترین راه های اشتغال زایی اصولی و حل معضل بیکاری گسترش آموزش های صحیح فنی و حرفه ای است.
به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی ظهر دوشنبه در جمع مربیان و کارکنان اداره کل  آموزش فنی و حرفه ای استان اظهار کرد: آموزش های فنی و حرفه ای انجام فعالیت هایی است که می تواند فرد را برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار آماده کند یا کارایی و توانایی وی را در انجام آن افزایش دهد.
وی افزود: آموزش های فنی و حرفه ای کسب مهارت ها را در راستای تکنولوژی و علوم وابسته به همراه دانش های خاص مربوط به شغل و در بخش های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ارائه می دهد.
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط کنونی یکی از مهمترین راه های اشتغال زایی اصولی و حل معضل بیکاری آموزش های صحیح فنی و حرفه ای است.
وی هدف از آموزش های فنی و حرفه ای را افزایش توانایی های دانش، مهارت و قدرت درک افراد و انجام مطلوبتر کار در محدوده وظایف شغلی دانست و تصریح کرد: باید اهمیت و جایگاه آموزش های فنی و حرفه ای به جوانان بیشتر شناخته شود.
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امید است موضوع آموزش های فنی و حرفه ای، اهمیت و جایگاه آن ها برای جامعه بیش از پیش تبیین شود تا جوانان به این مراکز مراجعه و بتوانند وارد بازار کار شوند.
حجت الاسلام عبادی میزان بیکاری در جامعه را نگران کننده و بسیار بالا دانست و ادامه داد: باید در راستای هدایت جوانان به سوی مراکز آموزش فنی و حرفه ای که پلی به سوی بازار کار و اشتغال جامعه است گام های مهمی برداشته شود.
وی یادآور شد: جایگاه، اهمیت و ظرفیت مراکز فنی و حرفه‌ای برای خانواده‌ها ناشناخته باقی مانده و باید نیازسنجی از ضرورت اجرای دوره‌های مهارت‌آموزی و استفاده بهینه از ظرفیت کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
محصولات آموزشی سایت را از اینجا ببینید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد