همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

500 دستگاه تاکسی فرسوده در بروجرد تعویض می شوند


 

 مدیرعامل محترم سازمان تاکسیرانی بروجرد اظهار داشت: در حال حاضر 500 دستگاه تاکسی فرسوده در بروجرد وجود دارد که در آینده نزدیک تعویض می شوند.


محمد چاقویی با اعلام خبر فوق افزود: این خودروها مدل سال 83 به پایین هستند که تردد آنها در شهر، خدمات رسانی خوبی به شهروندان را به دنبال ندارد.


وی با اشاره به آغاز طرح تعویض تاکسیهای فرسوده در کشور و بروجرد افزود: دارندگان این خودروها باید با ارایه مدارک به سازمان تاکسیرانی مراجعه نموده و نسبت به ثبت نام و رفع نواقص مدارک اقدام نمایند.


وی خودروی جایگزین تاکسیهای فرسوده در بروجرد را ˈسمند دوگانه سوزˈ اعلام کرد و گفت: بر اساس اعلام ستاد حمل و نقل و مدیریت سوخت کشور دارندگان تاکسی های فرسوده مدل 83 به پایین می توانند از این تسهیلات استفاده و تاکسی های نو را جایگزین تاکسی های فرسوده نمایند.


جناب آقای چاقویی، آلاینده بودن و عدم سرویس دهی مناسب به شهروندان و پرداخت سنگین هزینه های جانبی را از معایب تاکسیهای فرسوده دانست و از صاحبان تاکسیهای فرسوده خواست تا هر چه سریعتر نسبت به ثبت نام در سامانه مربوطه به سازمان تاکسیرانی مراجعه کنند.


به گفته وی بیش از یک هزار و 500 دستگاه تاکسی در بروجرد کار جابجایی شهروندان را انجام می دهد که دو تیم بازرسی بر فعالیتهای آنها نظارت می کند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد