همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

پذیرش دانشجو از میان داوطلبان آزمون سراسری 93 با امتیاز استخدام در هرمزگان


  

سرپرست دانشگاه فرهنگیان هرمزگان خبر داد
پذیرش دانشجو از میان داوطلبان آزمون سراسری 93 با امتیاز استخدام در هرمزگان
سرپرست پردیس شهید بهشتی (دانشگاه فرهنگیان) هرمزگان از پذیرش دانشجو از میان داوطلبان آزمون سراسری 93 گروه‌های ریاضی - تجربی و انسانی با امتیاز استخدام در آموزش و پرورش استان هرمزگان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان، منوچهر ضیایی در این رابطه اظهار داشت: برای سال تحصیلی آینده حدود 150 دانشجوی پیوسته در رشته‌های علوم تربیتی گرایش دبستان و پیش‌دبستانی برای تامین معلمان مورد نیاز مقطع ابتدایی از میان داوطلبان گروه‌های ریاضی -تجربی و انسانی و حدود 30 دانشجوی پیوسته در رشته مشاوره از میان داوطلبان گروه آزمایشی علوم انسانی که حداقل شرایط لازم را داشته باشند، در پردیس شهید بهشتی هرمزگان پذیرش خواهند شد.
وی اضافه کرد: همچنین سایر رشته‌های دبیری به صورت محدود در پردیس‌های سایر استان‌ها پذیرش خواهند شد.
به گفته سرپرست دانشگاه فرهنگیان هرمزگان، دارا بودن حداقل معدل کل سه ساله (اول و دوم و سوم دبیرستان ) 15 و نمره علمی حداقل 6500 و بومی بودن در منطقه مورد نظر از جمله شرایط لازم متقاضیان است.
ضیایی با بیان اینکه این پردیس از 18 مرداد ماه آماده پاسخگویی به سوالات داوطلبان است، اظهار امیدواری کرد با توجه به نیاز شدید انسان به نیروی انسانی متخصص با همکاری آموزش و پرورش استان بتوان در سال‌های آینده تعداد بیشتری دانشجو را جذب کرد.
لازم به ذکر است استخدام در آموزش و پرورش هرمزگان از جمله امتیازات انتخاب دانشگاه فرهنگیان است.
داوطلبان برای اطلاعات تکمیلی به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد