همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

فراگیری آموزشهای فنی و حرفه‌ای توسط 1.5 میلیون نفر


  

در 4 ماهه سال جاری صورت گرفت:
فراگیری آموزشهای فنی و حرفه‌ای توسط 1.5 میلیون نفر
سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در 4 ماهه اول امسال در حدود یک میلیون و 509هزار نفر ساعت آموزش برای شاغلان صنایع و صنوف کشور اجرا کرده است.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سعید زمانی، مدیرکل دفتر امور آموزش در صنایع این سازمان با اعلام این مطلب گفت: میانگین ساعت این دوره‌های آموزشی 56 ساعت است که در بیش از 750 واحد صنعتی در حدود 40 اتحادیه و بیش از 40 شهرک صنعتی برگزار شده است.
وی افزود: عملکرد آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در بخش آموزش در صنایع در سال 1392، پنج میلیون و 64 هزار و 195 نفر ساعت معادل 81 هزار و 170 نفر دوره بود.
مدیرکل دفتر آموزش در صنایع سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای کشور از بهره‌برداری 35 مرکز ارتقاء مهارت فنی و حرفه‌ای در راستای اجرای تفاهم‌نامه منعقده بین این سازمان و سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی کشور خبر داد و گفت: در این راستا 7 مرکز ارتقاء مهارت نیز در حال ساخت و تجهیز است.
زمانی در ادامه از راه اندازی سامانه الکترونیکی دریافت نیازهای آموزشی بنگاههای اقتصادی کشور "سادناب" از تاریخ اول اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد و افزود: این سامانه به منظور تسهیل در امر برقراری ارتباط میان بنگاههای اقتصادی با سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در دریافت نیازهای آموزشی بنگاههای اقتصادی کشور و نیز تشکیل بانک اطلاعاتی به روز از نیازهای آموزشی صنایع و صنوف کشور جهت برنامه ریزی منسجم تر و اقتصادی تر در ارائه آموزشهای مورد نیاز بنگاههای مذکور راه اندازی شده است.
مدیرکل دفتر آموزش در صنایع سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: به منظور ایجاد رقابت و شناخت جوشکاران برتر شاغل در صنایع و صنوف کشور و نیز ایجاد احساس نیاز جوشکاران شاغل به آموزشهای فنی و حرفه‌ای در این حرفه مهم در صنعت کشور و توسعه دانش فنی و مهارتی آنان، مسابقات آزاد جوشکاری در نیمه اول سال جاری در شش فرآیند و گروه و با حضور یک هزار و 450 نفر جوشکار در سراسر کشور برگزار شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد