همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

عکس‌های جذاب از همزیستی انسان و حیوانات


  

مجله مهر- حامد نعمت اللهی: دنیای حیوانات و همزیستی‌شان با انسان‌ها از جمله سوژه‌های مورد علاقه عکاس‌هاست. در گزیده عکس‌های خبری امروز بخش‌هایی را از جذابیت‌های همزیستی انسان و حیوانات خواهید دید. سری هم به چهارگوشه دنیا خواهیم زد. از فلسطین تا کرواسی. با انتخاب‌های «مجله مهر» از جذاب‌ترین عکس‌های خبری روز همراه باشید.

 

به نظر می‎رسد این گربه، صبح از دنده چپ بیدار شده  و از این‌که مجبور به حضور در مراسم رونمایی از یک کتاب در سانتا مونیکا (ایالت کالیفرنیا، آمریکا) شده است، اصلاً راضی نیست. (گتی ایمیجز)

 

 

هر بار که در غزه آتش بس اعلام می‎شود، آوارگان فلسطینی از مدارس سازمان ملل که در آنها پناه گرفته‎اند، به محله خودشان بر می‎گردند تا آخرین وضعیت آن را مورد بررسی قرار دهند. (خبرگزاری فرانسه)

 

 

این‌جا منطقه شجاعیه غزه است که بر اثر حملات هوایی رژیم صهیونیستی، تبدیل به تلی از خرابه‎ها شده است. (خبرگزاری فرانسه)

 

 

مردم از روی صخره‎های پولا (کرواسی) به درون آب شیرجه می‎زنند. این روزها، پرش آزاد از جذابیت بسیاری برخوردار است. (گتی ایمیجز)

 

 

در جشنواره بریستول (انگلیس)، بالون‎ها آماده پرواز می‎شود. (گاردین)

 

 

پس از زلزله 6.1 ریشتری در لانگتوشان (چین)، یک خرگوش از میان خرابه‎های یک خانه، به دنبال مواد خوراکی می‎گردد. در این زلزله حداقل 398 نفر کشته شده‌اند، بیش از 80 هزار خانه به طور کامل تخریب شده و 124 هزارخانه با آسیب جدی مواجه شده است. (خبرگزاری فرانسه)

 

 

یک بچه گوریل و مادرش در باغ وحش لایپزیک (آلمان). (اسوشیتد پرس)

 

 

"

سربازان کُرد پیشمرگه، در شهر بیعه که از داعش باز پس گرفته‎اند، گشت می‎زنند. (گتی ایمیجز)  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد