همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

سرهنگ دلیری: 95 درصد افرادی که در حاشیه‌ ی بروجرد مرتکب جرم می‌شوند، ازشهرهای دیگر آمده‌اند


  به گزارش  فارس، علیرضا دلیری در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: طرح‌های مختلفی با هدف جلوگیری از شرارت، وقوع جرم و ایجاد محیطی ناامن برای فعالیت مجرمان در حال اجرا‌ست.
وی با اشاره به اینکه حضور فعال پلیس، احساس امنیت را در پیکره جامعه و شهروندان به همراه دارد، اظهار کرد: در این فرماندهی، پیش‌بینی بر دو رکن پیشگیری و مقابله ترجیح داده شده و در تحقق این مهم می‌کوشیم.


فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد از افزایش ویژه پلیس مخفی در این حوزه استحفاظی به خصوص در مناطق با جغرافیای جرم بالا خبر داد و اظهار کرد: در نقاط آلوده شهری و روستایی، حضور و فعالیت پلیس‌های مخفی، ما را در انجام بهتر عملیات‌های پلیسی یاری می‌رساند.
فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد با توضیح اینکه برخورد با اشرار و مخلان امنیت اجتماعی در دستور کار این فرماندهی قرار دارد، ادامه داد: بیش از 95 درصد افرادی که در نقاط حاشیه‌ای شهر و روستا مرتکب جرم می‌شوند، مجرمانی هستند که از دیگر شهرهای کشور به بروجرد آمده‌اند.

دلیری تاکید کرد: با شناسایی و رصد این نقاط و افراد مجرم، اجازه فعالیت مجرمانه و سکونت در شهرستان بروجرد را به آنها نمی‌دهیم.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های مدون، نقاط آلوده با تراکم جرم بالا شناسایی شده و عملیات‌های خوبی نیز در این مناطق صورت گرفته است.

دلیری عنوان کرد: اجرای این عملیات‌ها منجر به دستگیری بسیاری از مجرمین شده و کشفیات قابل ملاحظه‌ای نیز در حوزه‌های مختلف حاصل شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد در بخش دیگری از سخنان خود از جذب پلیس افتخاری در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: از پلیس افتخاری در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف پلیس استفاده می‌شود.
دلیری بیان داشت: علاقمندان در این زمینه در راستای اهداف پلیسی آموزش دیده و به کار گرفته می‌شوند، تا در نهایت حضور آنان موجب سرعت و کیفیت بخشی به وظایف این فرماندهی شود.

وی با اشاره به ایجاد تحول در حوزه کاری پلیس راهور، عنوان کرد: حضور افسران ارشد در انظار عمومی، علاوه بر جلب اعتماد بیشتر شهروندان، نشانگر این است که نیروهای انتظامی در هر جایگاه و مقامی، خدمتگزار مردم هستند.

دلیری از برخورد قاطع پلیس راهور با رانندگان متخلف و اعمال قانون آنها خبر داد و گفت: برخورد قانونی با افرادی که قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نکرده و مرتکب خلاف شوند، در دستور کار پلیس قرار گرفته است.
این مقام مسئول همچنین از برخورد قاطع پلیس با موتورسیکلت سوارانی که مرتکب خلاف شده و هنجارشکنی می‌کنند، خبر داد.

دلیری با اشاره به اینکه هم‌اکنون طرح ساماندهی تاکسی‌های درون شهری در حال اجرا است، اظهار کرد: به زودی تدابیر و تصمیم گیری‌های لازم در خصوص خودروهای مسافرکشی که از شهرستان‌های دیگر به بروجرد می‌آیند، اتخاذ می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد