همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

کلاهبرداری از خانواده شهدا و ایثارگران از داخل زندان


  سرهنگ ˈعلیرضا دلیریˈ در گفت و گو با ایرنا افزود: فردی که با معرفی خود به عنوان کارمند بنیاد شهید از خانواده های شهدا و ایثارگران کلاهبردای می کرد توسط پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد.
به گفته وی در پی هشت فقره گزارش از خانواده شهدا و ایثارگران مبنی بر اینکه شخصی با عنوان کارمند بنیاد شهید از آنان مبالغی را کلاهبرداری کرده است موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.


وی اضافه کرد: با تحقیقات به عمل آمده و شماره حسابهای داده شده توسط فرد کلاهبردار وی شناسایی و معلوم شد که فرد کلاهبردار به جرم سرقت در زندان به سر می برده و از طریق کیوسک تلفن داخل زندان با افراد تماس می گرفته است.


وی اظهار کرد: فرد کلاهبردار در تماس تلفنی با خانواده ایثارگراین عنوان می کرد که به خانواده شما از طرف بنیاد شهید مبلغ 30 میلیون تومان وام بلاعوض و مقداری لوازم خانگی اختصاص داده شده که برای دریافت آن باید مبلغ 400 هزار تومان به شماره حساب داده شده واریز شود.
سرهنگ دلیری افزود: با اقرار فرد کلاهبردار به جرم خود بر قرار مجرمیت وی در زندان افزوده شد.


به گزارش ایرنا در آخرین تماس این فرد کلاهبردار با یکی از خانواده های خبرنگار ایرنا در بروجرد و پیگیری موضوع توسط خبرنگار ایرنا و همکاری دفتر امام جمعه بروجرد و پلیس فتا فرد کلاهبردار شناسایی و دستگیر شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد