همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

آخرین وضعت بازنگری دروس جامعه شناسی


  

آخرین وضعت بازنگری دروس جامعه شناسی
رئیس کارگروه تحول جامعه شناسی شورای تحول علوم انسانی از ایجاد رشته الگوی اسلامی- ایرانی پیشرفت در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری خبر داد .
دکتر غلامرضا جمشیدی‌ها در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اقدامات کارگروه جامعه‌شناسی گفت: از جمله اقداماتی که در کارگروه جامعه شناسی انجام گرفته ارزیابی سرفصل ها است که رشته دانش اجتماعی مسلمین و فلسفه علوم اجتماعی بازنگری و سرفصل های آن به روز شده است.
وی ادامه داد: رشته جامعه شناسی دفاع مقدس در مقطع کارشناسی ارشد در شورای تحول تصویب شده و برای تصویب به وزارت علوم تحقیقات و فناوری ارسال شده و در صورت تصویب وزارت علوم به دانشگاه ها ابلاغ خواهد شد.
رئیس کارگروه تحول جامعه شناسی شورای تحول علوم انسانی افزود: در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری نیز  رشته الگوی اسلامی- ایرانی پیشرفت ایجاد شده که در دستور کاری شورای تحول قرار دارد.
وی درخصوص بازنگری دروس جامعه شناسی در مقطع کارشناسی نیز گفت: بخشی از برنامه های بازنگری دروس جامعه شناسی در مقطع کارشناسی انجام شده و  نیمی از آن باقی مانده که امیدواریم بتوانیم تا قبل از سال جدید فعالیت های مرتبط با این بخش را نیز انجام داده و بازنگری دروس و سرفصل های این بخش را هم به اتمام برسانیم.

مجموعه های آموزشی مناسب برای کارجویان


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد